Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-01, 15:35
  #1
Medlem
Hej.

Visste inte vart jag skulle lägga denna tråd. Flytta den till rätt ställe.

Jag och mina syskon ska ta med min far till Stockholm nästa helg. Vi bor i Norrland. Det är en överaskning eftersom han fyller 60 i juni. Han gillar all form av sport, att röra på sig, snickra, bilar osv.

Vi har tänkt att aktivera honom på lördag under några timmar. Vad kan man hitta på? Hittade 3 eller 5-kamp på Olearys. Något sådant skulle kunna funka.

Andra ställen?

Tack på förhand.
Citera
2017-03-01, 15:50
  #2
Medlem
mannenpatakets avatar
Vasamuseet är definitivt något ni ska gå förbi och istället käka lite mat
Citera
2017-03-01, 19:48
  #3
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Hej.

Visste inte vart jag skulle lägga denna tråd. Flytta den till rätt ställe.

Jag och mina syskon ska ta med min far till Stockholm nästa helg. Vi bor i Norrland. Det är en överaskning eftersom han fyller 60 i juni. Han gillar all form av sport, att röra på sig, snickra, bilar osv.

Vi har tänkt att aktivera honom på lördag under några timmar. Vad kan man hitta på? Hittade 3 eller 5-kamp på Olearys. Något sådant skulle kunna funka.

Andra ställen?

Tack på förhand.
Det går att vara WT i Norrland också, så jag ser inte syftet med resan om ni ska gå på universums sämsta restaurangkedja.

Men om du inte kräver mer än så kan jag rekommendera att ni går på toaletten på Centralen. Det kostar 10 kronor per person.
Citera
2017-03-02, 13:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Det går att vara WT i Norrland också, så jag ser inte syftet med resan om ni ska gå på universums sämsta restaurangkedja.

Men om du inte kräver mer än så kan jag rekommendera att ni går på toaletten på Centralen. Det kostar 10 kronor per person.

Ska fundera på toan. Olearys kunde erbjuda golfsimulator och bowling. Hans favoritsporter. Men det klart, kan man sitta och putta medans man skiter så är det ju inget snack.
Citera
2017-03-02, 15:48
  #5
Medlem
Olearys grymt överskattad resturang kedja med svin dyra priser 495 kr för bowling 55minuter och upp mot 80 kr ölen dålig mat och dålig service . Jag skulle tipsa om Ballbreaker ligger på kungsholmen inte väldigt långt från t-centralen. Dom har golf simulator massa olika arkad spel, shooting range och god mat . Mycket mer upplevelse och utbud än Olearys. Finns mycket roligt att göra men vet inte var ni har för budget.

Ha en trevlig resa
Citera
2017-03-03, 08:38
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Olearys grymt överskattad resturang kedja med svin dyra priser 495 kr för bowling 55minuter och upp mot 80 kr ölen dålig mat och dålig service . Jag skulle tipsa om Ballbreaker ligger på kungsholmen inte väldigt långt från t-centralen. Dom har golf simulator massa olika arkad spel, shooting range och god mat . Mycket mer upplevelse och utbud än Olearys. Finns mycket roligt att göra men vet inte var ni har för budget.

Ha en trevlig resa

Kanon, Ballbreaker såg ju bra ut. Golf, fotboll och bowling tillsammans med mat och pilsner. Kan inte bli bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback