Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-28, 20:27
  #1
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Då 2017 inletts med ett antal avslöjanden om kvinnors sexuella agenda med både ensamkommande och annat i flyktingväg så hoppas jag att denna tråd kan förenkla för de som vill kunna uppdatera sig snabbt och summera.

Rätta mig om jag har fel, men det började väl med Kvinnan, myten, legenden Johanna Möller: (FB) Kvinnlig chef på flyktingboende tvingade pojkar till sex

Sen har vi den 7 februari: (FB) Kristinehamn: Kvinna hade sex med flyktingbarn – åtalas för våldtäkt
tätt följt av 9 februari: (FB) Göteborg: Kvinnlig lärare häktad för grov barnvåldtäkt.

Den 16 februari: (FB) Clara Göransson #Vistårinteut lärare och asylaktivist har oetiska relationer med barn

Och i dag avslutar vi Februari med den här: (FB) Kvinna i 30-årsåldern utnyttjar pojke sexuellt på HVB-hem i Kramfors

Vi har föreningen #vistårinteut som inte direkt hymlar om saker och ting: (FB) Är #Vistårinteut Sveriges mest hycklande organisation en fara för Sverige? Sveriges kvinnliga variant på NAMBLA?

Fyll gärna på eller korrigera felaktiga uppgifter. Kanske ska denna ligga i brott!?
__________________
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-02-28 kl. 20:48.
Citera
2017-02-28, 20:38
  #2
Medlem
AA-suiteds avatar
Flashback har ju vår egna kvinnliga pedofil: (FB) Jag låg med en minderårig... konsekvenser?
Citera
2017-02-28, 20:38
  #3
Medlem
Villken minderårig kille vill inte bli "utnyttjad".
Kvinnor kan inte våldta, män är djur.

Så har vi den saken klar.

Det är synd om kvinnor som blir utnyttjade av män, även om det bara är så att de är tvugna att andas in andra mäns utandningsluft på publika platser så är det illa nog.
__________________
Senast redigerad av banankaka12 2017-02-28 kl. 20:40.
Citera
2017-02-28, 21:03
  #4
Medlem
Kvinnor blir psykfall om de inte blir kontrollerade och hållna i schack av en manlig förebild. De är som vuxna barn.
Citera
2017-02-28, 21:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankaka12
Villken minderårig kille vill inte bli "utnyttjad".
Kvinnor kan inte våldta, män är djur.

Så har vi den saken klar.

Det är synd om kvinnor som blir utnyttjade av män, även om det bara är så att de är tvugna att andas in andra mäns utandningsluft på publika platser så är det illa nog.

Du pratar för dig själv. Punkt. Uppenbarligen har många killar som tagit sig hit tagit mycket illa vid sig, plus att de är i en enorm beroende ställning till de här kvinnorna.
Citera
2017-02-28, 22:15
  #6
Medlem
dwgs avatar
Finns en kvinna på ett flyktingboende i Borlänge som inledde ett förhållande med en pojk, fick sparken och lämnade gubbe och barn.

Tror att det har varit tyst i media om detta fall
Citera
2017-02-28, 23:08
  #7
Medlem
Få se nu

"År 2015 anmäldes 2 440 våldtäktsbrott mot barn i åldern 0–17 år, det är en minskning med 23 procent (– 728 brott) jämfört med 2014. Våldtäktsbrotten mot minderåriga utgjorde 41 procent av samtliga anmälda våldtäktsbrott. I 87 procent av fallen (2 130 anmälda brott) var offret en flicka och i 13 procent en pojke. Pojkar som offer var främst representerade i åldersgruppen under 15 år. Bland de vuxna offren var 96 procent kvinnor och 4 procent män."

https://www.bra.se/bra/brott-och-sta...xualbrott.html


97% av alla som misstänts för sexualbrott är män. ( obs! här pratar vi alltå alla brott inom sexualbrott och inte specifikt våldtäkter.)


Men oj! låt oss leta upp alla de där 3% kvinnorna och ge oss i kast med dem i en tråd på feminsitformumet! ! Kvinnor ska ju fan inte få utnyttja killar så där "hejvilt".
Citera
2017-02-28, 23:19
  #8
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi


Men oj! låt oss leta upp alla de där 3% kvinnorna och ge oss i kast med dem i en tråd på feminsitformumet! ! Kvinnor ska ju fan inte få utnyttja killar så där "hejvilt".

Eftersom denna tråden är till för att diskutera just dessa kvinnorna så är det väl hyfsat smart om man i denna tråden gör just det, ja. Rätt uppfattat. Men vi vet ju alla att du inte kommer att göra det.

Alla vet att du ligger i dubbelskift för att flytta fokus och allmänt sabba alla trådar som på något sätt framställer kvinnor i mindre bra dager, och inte speciellt snyggt heller.

Pinsam och jobbig är du.

Bortsett från detta, tycker du att kvinnor ska få utnyttja killar i beroendeställning "hejvilt"? Eftersom du opponerar dig så kraftigt menar jag?

EDIT: Dessutom, med tanke på hur starkt dessa kvinnor inlett 2017 så tror jag nog du ska hålla i hatten ett tag innan du uttalar dig om vare sig procentsatser eller annat.

EDIT II: Det finns dessutom plenty med trådar som behandlar just de övriga våldtäkterna som du så gärna fokuserar på, både i allmänhet och i sak så jag förstår verkligen inte hur ditt inlägg är relevant i denna tråd.
__________________
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-02-28 kl. 23:29.
Citera
2017-02-28, 23:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Eftersom denna tråden är till för att diskutera just dessa kvinnorna så är det väl hyfsat smart om man i denna tråden gör just det, ja. Rätt uppfattat. Men vi vet ju alla att du inte kommer att göra det.

Alla vet att du ligger i dubbelskift för att flytta fokus och allmänt sabba alla trådar som på något sätt framställer kvinnor i mindre bra dager, och inte speciellt snyggt heller.

Pinsam och jobbig är du.

Bortsett från detta, tycker du att kvinnor ska få utnyttja killar i beroendeställning "hejvilt"? Eftersom du opponerar dig så kraftigt menar jag?

EDIT: Dessutom, med tanke på hur starkt dessa kvinnor inlett 2017 så tror jag nog du ska hålla i hatten ett tag innan du uttalar dig om vare sig procentsatser eller annat.

nä visst hörredu om de verkligen ligger i så kanske de kan stå för 5% av alla våldtäkter 2017.
herrejävlar du! ska vi inte bura in varenda kärring då? jag menar är ju farligt om dessa vistas utomhus.

Tips! om du startar en tråd för varje GK ( gärningskvinna) så ser de avsevärt fler ut...du kan kanske tom fylla halva första sidan på forumet!!!
__________________
Senast redigerad av Merapi 2017-02-28 kl. 23:30.
Citera
2017-02-28, 23:34
  #10
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Tips! om du startar en tråd för varje GK ( gärningskvinna) så ser de avsevärt fler ut...du kan kanske tom fylla halva första sidan på forumet!!!

Finns redan som du ser specifika trådar för de olika fallen. Detta är (som titeln tydligt visar) en samlingstråd där man summerar och diskuterar fallen som helhet, den lär nog bli både helare och hetare med tiden.

Allt detta hade du nog kunnat klura ut själv om du inte gått på lådvinet så hårt i kväll.
Citera
2017-03-01, 00:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
nä visst hörredu om de verkligen ligger i så kanske de kan stå för 5% av alla våldtäkter 2017.
herrejävlar du! ska vi inte bura in varenda kärring då? jag menar är ju farligt om dessa vistas utomhus.

Tips! om du startar en tråd för varje GK ( gärningskvinna) så ser de avsevärt fler ut...du kan kanske tom fylla halva första sidan på forumet!!!

Yep, och resten av våldtäkterna begås av de lite större "barnen". Glöm inte det.
Citera
2017-03-01, 00:57
  #12
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Få se nu

"År 2015 anmäldes 2 440 våldtäktsbrott mot barn i åldern 0–17 år, det är en minskning med 23 procent (– 728 brott) jämfört med 2014. Våldtäktsbrotten mot minderåriga utgjorde 41 procent av samtliga anmälda våldtäktsbrott. I 87 procent av fallen (2 130 anmälda brott) var offret en flicka och i 13 procent en pojke. Pojkar som offer var främst representerade i åldersgruppen under 15 år. Bland de vuxna offren var 96 procent kvinnor och 4 procent män."

https://www.bra.se/bra/brott-och-sta...xualbrott.html


97% av alla som misstänts för sexualbrott är män. ( obs! här pratar vi alltå alla brott inom sexualbrott och inte specifikt våldtäkter.)


Men oj! låt oss leta upp alla de där 3% kvinnorna och ge oss i kast med dem i en tråd på feminsitformumet! ! Kvinnor ska ju fan inte få utnyttja killar så där "hejvilt".

Här ska du få lite statistik:

-100% av alla våldtäkter begås av människor.
-Kvinnor föder ALLA våldtäktsmän, varför föder kvinnor samt uppfostrar deras barn till att bli våldtäktsmän?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback