Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-28, 18:03
  #1
Medlem
Hej! Morsan fyller 50 i maj och jag tänkte ta med henne till Grekland då hon alltid ville göra det när jag var liten, men aldrig blev av.

Så har ni några idéer på något lugnt ställe med sevärdheter, strandrestauranger, hyfsade hotell osv? Dit man kan ta morsan helt enkelt. Inget Rhodos liksom.
Citera
2017-02-28, 18:10
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrooz
Hej! Morsan fyller 50 i maj och jag tänkte ta med henne till Grekland då hon alltid ville göra det när jag var liten, men aldrig blev av.

Så har ni några idéer på något lugnt ställe med sevärdheter, strandrestauranger, hyfsade hotell osv? Dit man kan ta morsan helt enkelt. Inget Rhodos liksom.
Åk till kreta och ta en tur upp i bergen. Lyckades hitta ett riktigt guldkorn när det kommer till resturanger där, frågan bara om jag vill ha det för mig själv . Om jag minns rätt så bodde jag lite söder om Chania men minns inte exakt vad det hette, tror att det började på A. Kanske lite mainstream med kreta men vafan, fint äre
Edit: Agii Apostoli hette det
__________________
Senast redigerad av Krusensnorre 2017-02-28 kl. 18:13.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2816651

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback