Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-12-26, 11:54
  #109
Medlem
Ingenting förvånar.

Miljöpartiet hoppar i säng med alla bara de gynnar dem. Varför skulle Ryssland vara undantag.
Citera
2018-02-04, 10:51
  #110
Medlem
mmais avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...n-sakerhetsris
-Men anklagelsen har kritiserats för att vara påhittad och källor inom Miljöpartiet talar nu om en total förtroendekris.
Citera
2018-03-01, 18:47
  #111
Medlem
martinvaxjos avatar
Miljöpartiet är helt klart ett klandervärt parti ända sedan de tog bort sitt utträdeskrav ur EU, men kan någon förklara för mig varför politiker och tjänstemän inte får tala med varann över landsgränserna? Vad jag vet talar Putin med Trump och Trump talar med Putin. Gör det dem till landsförrädare? Knappast.

Möjligen kan dessa två monopolkapitalister och de oligarker de gynnar ses som folkförrädare, men inte mer. Länderna befinner sig ju inte under militär attack utifrån.

Svenska freds försöker mig veterligen förhindra att kärnvapen riktas mot Sverige, dessutom helt nedrusta dem i hela världen, något som ingen stormakt vill, inkl. Ryssland. Hur kan ett förhindrat storskaligt kärnvapenkrig ses som landsförräderi?

Jag ser det som mycket patriotiskt att försöka förhindra krig i sitt eget land. Nej. Det här luktar militärindustriella komplexets psyop. och korruption lång väg.
Citera
2018-03-01, 19:03
  #112
Medlem
martinvaxjos avatar
Fredrik "öppna era hjärtan" Reinfeldt jobbar numera som rådgivare åt Bank of America där George "öppna EU:s hjärtan" Soros varit storägare, men i våra medier är det ingen stor grej... USA har sedan andra världskrigets slut invaderat massvis med suveräna stater i strid med FN-stadgan och stöttat jihadister som gjort sig skyldiga till brott mot krigets lagar.

Något är djävligt obalanserat om man får tala med politiker och tjänstemän i väst och inte med politiker och tjänstemän öst över en bit mat.
Citera
2019-01-29, 13:01
  #113
Medlem
Nu pekas Sundberg återigen ut som en säkerhetsrisk med rysskopplingar, av Stålhammar, i Atlantis counsils rapport.
Citera
2022-06-02, 14:15
  #114
Medlem
Intressanta tweets från Malin Lundgren på twitter. Sundberg gick tydligen vidare till lobbyistfirman Rud Pedersen sen, som hade gazprom som kund frams till dom nästan konkade. Jävligt märkligt.

https://twitter.com/konsensuseliten/...91484054929417
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback