Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-01, 02:18
  #13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Känner faktiskt inte igen något av vad du beskriver. Kanske yr pga lågt blodsocker, vilket är drygt pga min diabetes. Men annars känner jag inte igen något. Av röka mår jag bra, inte tvärtom.

Precis, känner inte alls igen det som TS beskriver. Brukar må bra av rökat eller så blir jag bara trött.
Citera
2017-03-01, 06:21
  #14
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Precis, känner inte alls igen det som TS beskriver. Brukar må bra av rökat eller så blir jag bara trött.
Haha ja precis
Citera
2017-03-01, 12:26
  #15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
En polare och jag har snackat om det här fram och tillbaka ett par gånger nu, men minns ni när man precis hade börjat röka? Att man kunde bli helt konstig på några bloss, bli yr, spy, noja, uppföra sig märkligt, tro att man skulle få psykos osvosv? För detta måste ju ha hänt alla nybörjare någon gång?

Alla har en personlig gräns som man måste ta sig över för att riktigt kunna njuta av cannabis. Det tar ett par gånger innan man lär sig hantera ruset och lära sig njuta, håller ni med?
Om man nu inte har en psykisk sjukdom/åkomma som kan triggas av THC.
Så kommer du långt med att läsa upp dig vad som händer med en när man tar cannabis.
Och sen sluta detta bingebeteende som verkar finnas ibland en hel del.
Där man ska röka så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt och med så mycket THC som möjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback