Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-03-02, 10:53
  #85
Medlem
Vägra vaginalt. Kör analt och oralt, det är en jättebra preventivmetod, även utan kondom.
Citera
2017-03-02, 19:46
  #86
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkamania
Någon som har brist på sex och är lite bitter?

Ibland träffar man läskiga brudar som lurar en helt enkelt. Finns massa desperata, ensamma, tjejer som gör vad som än krävs för att bli gravida.

Lever nöjd med min flickvän sen 3 år. De har absolut inget med min sexuella frustration att göra utan att folk verkar tro att ens handlingar saknar konsekvenser. Världen fungerar inte så. Livet är fullt av olika handlingar och konsekvenser. Kan man inte hantrra dessa bör man avstå. De är ingen rätt att knulla
Citera
2017-03-17, 10:59
  #87
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandgard
Jag vet inte hur du känner inför att behöva ta ett ansvar som någon annan gav till dig, men jag känner mig verkligen inte bekväm i att ge upp delar av mig själv för att någon vill det. Syftet med tråden är att jag som eventuellt blivande pappa ska få reda på vilka rättigheter jag har. Känslan av att vara försvarslös suger verkligen. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag nu blir pappa men som jag känner just nu lutar jag mot att betala bidraget. Jag tror inte ens nästan att jag skulle bli en bra fader, jag gillar knappt livet som det är och uppfostra en ny individ med samma syn som jag tror jag inte skulle bli en bra miljö för barnet, modern eller mig.

"If you can't do the time, don't do the crime." skulle jag följa ditt citat så hade jag aldrig kunnat ha sex om jag inte visste att jag var steril. Och vem vet jag kanske börjar våldta kvinnor för att jag känner att jag klarar av fängelset.(För att klargöra, det där var ett skämt.)

Mäns rättigheter och val kopplade till barn gäller endast innan vi har sex. Vi har i praktiken tre val som är sterilisering eller att tacka nej till ligg alternativt ha två lager kondomer med stark senap emellan så att en av parterna märker av en spräckt kondom och avbryter samlaget. Ungefär.

Borde det vara så? Nix.
Inom några år kommer förhoppningsvis vaselgel ut på marknaden, jag föreslår att du följer utvecklingen kring detta:
https://www.parsemusfoundation.org/p...vasalgel-faqs/

Med allt detta sagt så rekommenderar jag dokumentären red pill som pratar mycket om mäns rättigheter i frågan, du hittar den där man brukar ladda ner.

Vi har det relativt bra i vår del av världen då vi kan "komma undan" med att bara betala någon tusenlapp i månaden i underhåll. Det finns skräckexempel så som i red pill så berättar dom om en polisman i new york som blev av med 90% av sin inkomst till följd av ett risigt one night stand.
Citera
2017-03-17, 18:41
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinaSpirulina
Det går inte längre att smita ifrån sitt föräldraansvar som på 1800-talet. Enligt lagen är du skyldig att ta hand om ditt barn minst halva tiden. Annars hotar kraftigt vite. Uppemot 2000 om dagen. Och vägrar du då betala så blir det åtal och du riskerar fängelse. Det är inte alls längre som förr i världen när man bara ställde ut de oönskade barnen i skogen till ulvarna.
Rolig inlägg med humör.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback