Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-03, 22:07
  #25
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspedala
Om det här är rätt och riktigt tänker jag leta upp mitt sjuttonåriga jag som sålde inte mindre än TRE för några futtiga tusenlappar och slå skiten ur honom.

Edit: vid närmare eftertanke hade mitt sjuttonåriga jag antagligen kastat vante med mig så jag avstår föresten.
Ring mig så kan vi puckla på honom tillsammans. Eller om du hittar nån av dina gamla moppar, så kan vi köpa dem av honom för ett rimligt pris.
Citera
2017-03-03, 22:30
  #26
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ring mig så kan vi puckla på honom tillsammans. Eller om du hittar nån av dina gamla moppar, så kan vi köpa dem av honom för ett rimligt pris.

Jag tror bannemig att några (som köptes mest pga farsgubben blev nostalgisk) står och väntar på kärlek.

Någon särskild årsmodell du söker?
Citera
2017-03-03, 23:31
  #27
Medlem
Men är inte det här som TS pratar om en dröm, att äta kakan och ha den kvar?

Jag har själv ägt en KS50 78a och senare en KS125 74a och jag hade gärna sett en MC-registrering på en KS50 som man kan trimma skiten ur och sitta och flina när snuten stoppar en.

Vem vill inte höra ljudet av en Hobbex nia med fjädertopp och 17-Bing
Citera
2017-03-03, 23:34
  #28
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaDC
Men är inte det här som TS pratar om en dröm, att äta kakan och ha den kvar?

Jag har själv ägt en KS50 78a och senare en KS125 74a och jag hade gärna sett en MC-registrering på en KS50 som man kan trimma skiten ur och sitta och flina när snuten stoppar en.

Vem vill inte höra ljudet av en Hobbex nia med fjädertopp och 17-Bing

Inte ens änglarna vid pärleporten kan frammana ett ljud vackrare än vad du just beskrivit. Amen.
Citera
2017-03-03, 23:42
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspedala
Inte ens änglarna vid pärleporten kan frammana ett ljud vackrare än vad du just beskrivit. Amen.

Tack
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback