Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-01, 09:25
  #13
Medlem
theshades avatar
Vad tror du om alkohol som substitut då? Det borde minska besvären du är orolig för.
Citera
2017-03-01, 09:34
  #14
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Vad tror du om alkohol som substitut då? Det borde minska besvären du är orolig för.
Båda värkar på gaba reseptorerna d.v.s torrfylla vs riktig fylla.

Hade jag varit du hade jag lagt in mig.
Citera
2017-03-01, 21:50
  #15
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Båda värkar på gaba reseptorerna d.v.s torrfylla vs riktig fylla.

Hade jag varit du hade jag lagt in mig.

Ta det lugnt. Så länge du tar det lugnt och använder de stess du fått på rätt sätt är det väl lugnt?
Du hade ju starkare starkare utskrivna nu så dels de bara och trappa an nått mg i veckan. Vafan det är sobril. Jag gick cold turkey på ikto efter några månader ned nån hundraburk i veckan. Gick bra. Hade stess vid behov då, visst var det jobbigt men helt överlevbart. Du fixar det här utan probs. Hjärnan gör det värre än det är. Doserna du ätit på sobril är ju inte jättestarka.

Lugns ner dig och bit ihop. Det kommer bli bra 🤗🤗

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-01, 22:20
  #16
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki
Ta det lugnt. Så länge du tar det lugnt och använder de stess du fått på rätt sätt är det väl lugnt?
Du hade ju starkare starkare utskrivna nu så dels de bara och trappa an nått mg i veckan. Vafan det är sobril. Jag gick cold turkey på ikto efter några månader ned nån hundraburk i veckan. Gick bra. Hade stess vid behov då, visst var det jobbigt men helt överlevbart. Du fixar det här utan probs. Hjärnan gör det värre än det är. Doserna du ätit på sobril är ju inte jättestarka.

Lugns ner dig och bit ihop. Det kommer bli bra 🤗🤗

Med vänlig hälsning,
GH
Precis,kärring benso,klipp skiten rakt av vafan
Citera
2017-03-02, 07:20
  #17
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Precis,kärring benso,klipp skiten rakt av vafan

+1!

Försökte bara säga det lite mer inlindat 😉.

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-02, 07:33
  #18
Medlem
Tack för stödet GH!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback