Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-04-23, 06:38
  #73
Medlem
TraXzmans avatar
Hur omvärlden ser oss som totalt förda bakom ljuset och flötet av politikerna. Inget nytt alls från andra sidan. Såklart finns det 1000 tals sådana här nyhetsavsnitt av seriösa US kanaler mfl länder

PS: Man måste vara helt störd och okunnig om sitt land och att läsa till sig information eller bara hatar Sverige om man röstar på nåt annat än SD eller AFS. Så därför är det enklare att förklara med videoklipp till dom förståndshandikappade svenskarna, att röstar man på alliansen igen 2018 så blir det många många eländiga år framöver med flera 1000-tals TILL av sådana här klipp som nedan, obs nedan:

Why Is Sweden Collapsing Now??' - Mark Steyn Talks About Sweden With Katie Hopkins

https://www.youtube.com/watch?v=SS2f55vJjqI
Citera
2018-04-24, 01:17
  #74
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Öööh, regeringen kommer nu att chockhöja skatten på handgranater.. Annars blir det böter och 30 minuter samhällstjänst.. Mp håller med då granater är farligt för miljön..
Citera
2018-04-24, 14:21
  #75
Medlem
Nej, så är det inte alls. Vi har bara blivit bättre på att upptäcka granatattacker. Ögat ser ju det det vill se... oftast är det ungar som busar, så har det varit i alla tider.

Sverige är tryggt. Jag tycker det saknas en färg i regnbågen. Så istället för att vi uppskattar olikheter och ser det vackra i hela spektrumet, som ju är så utbrett över jordens alla hörn, så skulle jag vilja att vi liksom samlade alla färger på ett och samma ställe. Det får ju vi liksom ett par vackra nyanser av bajsbrunt.

Lite som kärleksmums, när alla tänker exakt lika. Men jag är ingen nazist eller så, jag hatar rasister och människor som inte är öppna.
Citera
2018-04-24, 15:33
  #76
Medlem
sherms avatar
Det är pga anmälningsbenägenheten som ökat och det är en oerhört positiv utveckling att vi blir allt modigare och äntligen vågar anmäla. Men att det kastas granater och sprängs i Sverige är absolut inget nytt, det vet alla som gjort lumpen!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback