Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-07, 17:32
  #133
Medlem
Maravillas avatar
Bara jag eller kändes spelet lite väl kort?

Sjukt roligt i övrigt, överträffade 1:an som även det var riktigt underhållande.
Citera
2017-12-07, 20:52
  #134
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Bara jag eller kändes spelet lite väl kort?

Sjukt roligt i övrigt, överträffade 1:an som även det var riktigt underhållande.

Ja, det kändes lite kort faktiskt. Och Världen får gärna vara mer levande, den känns levande med alla orcher och personligheter men tänker mera på när man "roamar", utforskar och springer omkring. Mer vildliv och mer orcher eller människor vilket är svårt då man är i Mordor men något saknas lite tycker jag.

Annars ett förbannat bra spel.
Citera
2019-02-07, 18:29
  #135
Medlem
Skullknights avatar
När man hamnar i Cirith Ungol för första gången, borde man satsa på att göra alla mini-uppdrag eller gå direkt till huvud-uppdraget hos Shelob? Vill börja rekrytera min armé någon gång, det var ju det som var roligt med föregångaren..
Citera
2019-02-09, 21:35
  #136
Medlem
De borde släppa flera sådana spel. Blev nyss klar med tvåan..
Citera
2019-02-10, 09:01
  #137
Medlem
Nihennas avatar
Hur mycket skiljer sig spelet idag gentemot när vi spelade runt release, nu r de har tagit bort mikerotransaktioner?

Vet att de gjort Shadow Wars betydligt behagligare (även om det inte alls var så illa som vissa journalister påstod), men visst har de gjort andra ändringar också?
Citera
2019-02-16, 20:23
  #138
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Bara jag eller kändes spelet lite väl kort?
Kort? Jag tycker det verkar vara oändligt långt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback