Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 14:46
  #1
Medlem
in2lads avatar
Jag bytte till Achima Care i Uddevalla 2013 och har blivit uselt behandlad sedan dess. De nonchalerar de skador som jag har fått på kroppen, hånskrattar om jag tror mig kunna få en läkartid inom 1 vecka, skickar mig till andra vårdcentraler för röntgen och hör aldrig av sig, tar prover och hör aldrig av sig. De profiterar på vårdsökande och stjäl skattebetalarnas pengar, undvik Achima Care Uddevalla. Någon som har varit med om liknande på AC? Nya läkare hela tiden...
Citera
2017-06-19, 17:53
  #2
Medlem
Kan nog snarare handla om hur du som patient beter dig också.. Har också vart med där i flera år, de är alltid trevliga, får snabbt tid (samma eller nästkommande dag)
sen så har dem ju inte all utrustning som exp ett större sjukhus har Exp röntgen, och det är ju inget ovanligt att man blir skickad till något annat ställe när fastigheten saknar de rätta verktygen för att hjälpa dig.
Citera
2017-06-19, 19:47
  #3
Moderator
Schlesiens avatar
Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet --> Företagsskvaller

/Moderator
Citera
2017-06-21, 16:53
  #4
Medlem
in2lads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippzy
Kan nog snarare handla om hur du som patient beter dig också.. Har också vart med där i flera år, de är alltid trevliga, får snabbt tid (samma eller nästkommande dag)
sen så har dem ju inte all utrustning som exp ett större sjukhus har Exp röntgen, och det är ju inget ovanligt att man blir skickad till något annat ställe när fastigheten saknar de rätta verktygen för att hjälpa dig.

"Kan nog snarare handla om hur du som patient beter dig också". Du har naturligtvis rätt!! Vet du om att Achima Care är den enda vårdcentral i Uddevalla som INTE bidrar till "mobila teamet" som består av 1-2 läkare och 2-4 sjuksköterskor med bilar som gör hembesök hos patienter som inte kan ta sig till vårdcentral. De besöker även patienter från Achima Care som inte kan ta sig till egna vårdcentralen. Har du sett veckans platsannons från Achima Care? Om inte kommer en ny nästa månad, och en ny månaden efter det. Personalomsättningen är enorm. Ta och öppna dina ögon!
Citera
2019-12-22, 13:20
  #5
Medlem
Kattskatts avatar
Har extremt dålig erfarenhet av den VC. Har anmält dem till patientnämnden och kommer anmäla till IVO. Även lämnat tips till IVO. Kommer troligen även polisanmäla då deras läkare begått en brottsling handling.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback