Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 11:12
  #1
Medlem
Skiter i att jag blir varnad för att jag skapar en onödig tråd, behöver ett svar pronto. Går det att för varje säljare se någon sorts tabell med hur mycket stålar de tar om jag köper bitcoins för 2000 SEK? Har tidigare bara köpt för några hundralappar åt gången, men då tog asen en god portion av dem (ca. 50 SEK)

Vill inte behöva handla med banköverföring på Kraken, för tänkt beställa skit till helgen.

Tacksam för snabba svar
Citera
2017-02-27, 11:21
  #2
Medlem
Va, jag har aldrig sett att de tar någon avgift? Alla säljarna tar överpris för själva bitcoins-en, det är så de tjänar pengar?
Citera
2017-02-27, 11:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattbajsaren
Va, jag har aldrig sett att de tar någon avgift? Alla säljarna tar överpris för själva bitcoins-en, det är så de tjänar pengar?

Okej, dåligt formulerat från min sida. Men om jag vill ha bitcoins till ett värde av 2000 SEK, för många SEK måste jag handla? Mellan tumme och pekfinger, såklart.
Citera
2017-02-27, 11:57
  #4
Medlem
Du ser ju på localbitcoins vem som har lägst pris.
Om man slår in 2k sek på preev får man 0.1870 bitcoins. Sätter man in detta på localbitcoins på billigaste säljaren får du get 2079 för dina coins just nu.
Citera
2017-02-27, 12:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattbajsaren
Du ser ju på localbitcoins vem som har lägst pris.
Om man slår in 2k sek på preev får man 0.1870 bitcoins. Sätter man in detta på localbitcoins på billigaste säljaren får du get 2079 för dina coins just nu.

Tackar och bockar.
Citera
2017-03-12, 00:42
  #6
Medlem
använd privat wallet, alltid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback