Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 01:06
  #1
Medlem
woopie95s avatar
Tjenare! Ber om ursäkt känns lite dumt att starta en tråd för en fråga såhär, men hittar verkligen ingen tråd jag kan fråga i..

Jag har en Ktm sxf350 från 2015, och min vän säljer ett yoshimura avgassystem som suttit på hans 350 från 2017, jag vill gärna köpa det och det behöver skickas med post till mig i sånna fall så undrar om någon vet ifall det kommer passa eller inte?
Citera
2017-02-27, 14:36
  #2
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Be han mäta innerdiametern på avgasröret och avståndet från änden där man sätter dit avgasröret till punkten där man skruvar fast den på hojen. matchar det med original dämparen så ska det passa. Är det slip och eller hela avgasröret som han säljer?

Bästa vore ju om du kunde få prova och se att den passar innan du köper den.
Citera
2017-02-27, 14:47
  #3
Medlem
woopie95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Be han mäta innerdiametern på avgasröret och avståndet från änden där man sätter dit avgasröret till punkten där man skruvar fast den på hojen. matchar det med original dämparen så ska det passa. Är det slip och eller hela avgasröret som han säljer?

Bästa vore ju om du kunde få prova och se att den passar innan du köper den.

Det är hela avgassystemet, och han bor på Gotland o jag i göteborg det är de :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback