Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-26, 21:58
  #1
Medlem
R.Bloodworths avatar
Som rubriken lyder; Om en kille som är oskuld skulle få till det med en tjej som haft sex flera gånger; skulle han kunna leverera? Det är klart att det finns undantag i de flesta fall rörande allt i livet, men hur ser ni på detta?

Jag menar inte att han skulle ge tjejen det bästa sex hon haft, men han skulle leverera - hon skulle njuta.

Åsikter?
Citera
2017-02-26, 22:01
  #2
Medlem
Det tror jag. Dock fordras det att han vet vad han håller på med och känner sig trygg i sin sexualitet. Det som jag skulle rent spontant tänka på att kvinnor reagerar mest på är osäkerhet, fråga om det är skönt eller dylikt trams.
Citera
2017-02-26, 22:01
  #3
Medlem
apelsinhimlens avatar
Tja, hade en bekant som slog en erfaren kille i spelet Othello vid första tillfället.

Visst kan han vara kung i sängen vid första knullet.
Citera
2017-02-26, 22:02
  #4
Medlem
elgecys avatar
Vad är leverera -det är relativt, och beror på vem du frågar. Men ja, jag har tagit en oskuld som inte var allt för dålig kan jag säga, så visst är det möjligt! Det är nog väldigt individuellt.
Citera
2017-02-26, 22:05
  #5
Medlem
R.Bloodworths avatar
Med leverera menar jag att sexet skulle vara från okej till riktigt bra, alltså inte dåligt.
Citera
2017-02-26, 22:10
  #6
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Med leverera menar jag att sexet skulle vara från okej till riktigt bra, alltså inte dåligt.

Vad som är bra sex är subjektivt, men självklart skulle en oskuld kunna vara bra på det han gör första gången.

Han kanske dessutom har tränat hemma med lösfittor och övat stoppteknik eller vad det heter när man avbryter utlösning. Han kanske läst böcker och sett instruktionsfilmer som hjälpt honom. Vem vet. Och även om han inte har det kanske killen är född med knullgen.

Precis som man kan visa sig vara bra på något helt annat man gör första gången. Sticka, lösa korsord eller något helt annat.
__________________
Senast redigerad av apelsinhimlen 2017-02-26 kl. 22:13.
Citera
2017-02-26, 22:14
  #7
Medlem
Ghastens avatar
Jag lyckades väldigt bra första gången.
Citera
2017-02-26, 22:21
  #8
Medlem
EddanKashmirs avatar
Själv va man ju bäst blan 10 killar första gången
Citera
2017-02-26, 22:31
  #9
Medlem
Skitsnack, första gången är aldrig bra. De som säger annat snackar bara skit.
Citera
2017-02-26, 22:33
  #10
Medlem
Kan säkert bli bra om man är 18 och superkåt och med drömtjejen.

Deprimerad, porrskadad 25+, med en fet brud, nej.
Citera
2017-02-26, 22:41
  #11
Medlem
Riddarhusets avatar
Ja verkligen. Det finns ju kvinnor som är jättekåta. Och kvinnor som vill dominera.
Ahhhh!
Citera
2017-02-26, 22:45
  #12
Medlem
Inte omöjligt. En oskuld var lika bra som icke-oskulderna jag varit med.
Sen har jag träffat en oskuld som var sämre, fick bara 2 orgasmer. Och en som jag inte fick en enda orgasm med men redan andra gången var han bättre och gav mig två.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback