Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-26, 15:18
  #1
Medlem
Har förövrigt rökt mycket hasch innan och har slutat med det!

Är helt yr och testade röka några cigg efter en period av mycket krökande och rökande och fick svårt att andas och kände mig helt sladdrig i kroppen somom jag höll på att svimma!
Hade förövrigt snusat mycket löst under dagen och slutade med även detta otroliga nikotinanvändandet!

Åt okså dåligt en period!

Lugnade dock ner mig sen och håller mig nu undan saker som cigg snus och alkohol och kaffe!

Vet ni vad det kan vara??

Yrseln har jag haft i 3,5 månad nu och jag har känningar i buken och haft feber och huvudvärk!

//Tackar för svar!!
__________________
Senast redigerad av Suigat 2017-02-26 kl. 15:22.
Citera
2017-02-26, 15:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Har förövrigt rökt mycket hasch innan och har slutat med det!

Är helt yr och testade röka några cigg efter en period av mycket krökande och rökande och fick svårt att andas och kände mig helt sladdrig i kroppen somom jag höll på att svimma!
Hade förövrigt snusat mycket löst under dagen och slutade med även detta otroliga nikotinanvändandet!

Åt okså dåligt en period!

Lugnade dock ner mig sen och håller mig nu undan saker som cigg snus och alkohol och kaffe!

Vet ni vad det kan vara??

Yrseln har jag haft i 3,5 månad nu och jag har känningar i buken och haft feber och huvudvärk!

//Tackar för svar!!
Kan vara diabetes. Kolla ditt blodsockervärde
Citera
2017-02-26, 15:32
  #3
Medlem
Yr säger du.. jag kom att tänka på "kristaller" i örat? (Bältros på balanssinnet men känns långsökt)
Citera
2017-02-26, 15:43
  #4
Medlem
Couplets avatar
Det låter som att du är i ketos.
Citera
2017-02-26, 16:40
  #5
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Det låter som att du är i ketos.

Ja, håller med. Acetonadedräkt låter som ketos. Vad går du på för mysko diet?
Citera
2017-02-26, 16:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Har förövrigt rökt mycket hasch innan och har slutat med det!

Är helt yr och testade röka några cigg efter en period av mycket krökande och rökande och fick svårt att andas och kände mig helt sladdrig i kroppen somom jag höll på att svimma!
Hade förövrigt snusat mycket löst under dagen och slutade med även detta otroliga nikotinanvändandet!

Åt okså dåligt en period!

Lugnade dock ner mig sen och håller mig nu undan saker som cigg snus och alkohol och kaffe!

Vet ni vad det kan vara??

Yrseln har jag haft i 3,5 månad nu och jag har känningar i buken och haft feber och huvudvärk!

//Tackar för svar!!
Acetonlukt ur munnen brukar väl vara vätskebrist Det har iaf en sjuksyrra sagt till mig.
Citera
2017-02-26, 16:47
  #7
Medlem
RudyardKiplings avatar
Acetonlukt är klassiskt tecken på anorexia också.
Citera
2017-02-26, 18:10
  #8
Medlem
Elwys avatar
Acetonlukten är ett symptom på att din lever har börjat bilda ketoner, antingen av det fett du äter eller av det fett du har lagrat i kroppen. Det är i sig inte något farligt, men följdfrågor om din diet infinner sig. Kan du utveckla på den punkten?
Citera
2017-02-26, 20:39
  #9
Medlem
Levde på nudlar o sprit i ett år
Citera
2017-02-26, 21:18
  #10
Medlem
RonaldReagans avatar
Sök vård. Kan vara en nydebuterad diabetes.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback