Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-28, 12:17
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
100K. Vad jobbar du med?

Det kommer in bra tips. Jag vill ha mer förslag. Snack om storstäder och misshandel undanbedes.

En hög befattning som projektledare. Får provision på alla projekt. Projekten är i mångmiljonklassen. Så lönen varierar mellan 60-130k generellt och 100k är ett snitt.

Till ämnet hör, då jag alltid varit en kicksökare, att jag både varit beroende av droger, hemlös, blivit rånad på allt jag äger, haft alla räkningar hos inkasso osv.

Idag trivs jag bra i min lägenhet på 24 kvadrat med min hund. Gör knappt av med en krona och vet egentligen inte ens vad jag ska ha pengarna till. Är så allmänt nöjd med livet att ha kommit ifrån allt som tidigare varit och bara ligga på soffan en fredag och se på tv och äta chips.

Slösade under en kort period genom att köpa mig en Mercedes CLA AMG men det gav mig absolut ingenting. Mercan är idag såld.

Är idag absolut nykterist gällande alla berusningsmedel och njuter av varje sekund livet ger mig.

Mitt liv är faktiskt en ganska märklig historia.
__________________
Senast redigerad av Lushie 2017-02-28 kl. 12:27.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback