Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-26, 10:04
  #1
Medlem
Ni som söker kickar. Jag behöver en livsstil som ger mig kickar. Vad gör ni för att kunna överleva i det tråkiga sverige?
Citera
2017-02-26, 11:11
  #2
Avstängd
ilpobres avatar
Flytta till valfri förort i storstadsområdena. Du kommer få kickar både fysiskt och psykiskt så att det räcker och blir över.
Citera
2017-02-27, 10:08
  #3
Medlem
Ogdens avatar
Subkulturer och socioekonomiska livsstilar --> Psykologi: allmänt
/Moderator
Citera
2017-02-27, 12:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Ni som söker kickar. Jag behöver en livsstil som ger mig kickar. Vad gör ni för att kunna överleva i det tråkiga sverige?

Kampsport. Bli polis/militär/brandman/ambulans.. Finns massvis att göra, du behöver bara hitta det. Men det jag skrev bör vara tillräckligt. Ett heltids jobb brukar ta mesta av din tid.
Citera
2017-02-27, 19:50
  #5
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Ni som söker kickar. Jag behöver en livsstil som ger mig kickar. Vad gör ni för att kunna överleva i det tråkiga sverige?
Testa fallskärmshoppning.
Svårslaget för kickar.
Citera
2017-02-27, 20:03
  #6
Medlem
Ravenboxs avatar
Fenomenet kallas högriskbeteende och är associerat med psykisk ohälsa, inte sällan personlighetsstörning.

Hjärnan är ute efter dopamin-påslag konstant genom olika stimuli.

Vanligast är sex, (onani), rökning, mat, spel och droger.

Mindre vanligt: fallskärmshoppning, vårdslöshet i trafiken, kampsport och dylikt.

TS: har du lätt för beroenden så som sexmissbruk eller speldjävul och du märker att det går ut över ditt liv skall du helt enkelt sluta.
(åtminstone hålla det till måtta, och inte ge efter)

Annars blir det en nedåtgående spiral utav det hela.
__________________
Senast redigerad av Ravenbox 2017-02-27 kl. 20:11.
Citera
2017-02-27, 20:06
  #7
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Testa fallskärmshoppning.
Svårslaget för kickar.
Man tröttnar på fallskärmshoppning.

Inget slår hoj-åkning.

Köper man en yamaha R6 och ger sig ut i världen, till exempel taiwan så jävlar får man leva.

Tills man råkar ut för en olycka som är outviklig, för eller senare får alla hojåkare smaka asfalt.
(Redan haft 3 crasher men åker än) :-)
Citera
2017-02-28, 00:45
  #8
Medlem
knulla, festa, snatta, säg ja till allt och slå vad med skeva människor. keeps me going.
Citera
2017-02-28, 07:32
  #9
Medlem
nonameds avatar
Njuter av alla kickar är nyckeln. Behöver inte alltid vara så extremt som att hoppa fallskärm eller så.
Mitt belöningssystem har inte fungerat på 4 år(tungt drogad). Riktigt helvete lever verkligen för små och stora kickar. Håll dig borta från droger det fyller hållet tyvärr.
__________________
Senast redigerad av nonamed 2017-02-28 kl. 07:35.
Citera
2017-02-28, 08:14
  #10
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Ni som söker kickar. Jag behöver en livsstil som ger mig kickar. Vad gör ni för att kunna överleva i det tråkiga sverige?

Tar skitmkt preworkout o lyfter som en balkneger, 2-3 timmars pass 7 dagar i veckan

Har supit o rögat en jävla massa gandjan innan, kan fortf ta en ordentlig bläcka så men det är mycket mer lagom nu

Hjälper även mot om jag mot förmodan skulle råka ha en bull dag på jobbet el likn
Citera
2017-02-28, 08:28
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Ni som söker kickar. Jag behöver en livsstil som ger mig kickar. Vad gör ni för att kunna överleva i det tråkiga sverige?

Har ett stimulerande jobb med hög provision. Ligger på ca 100k i månaden.
Varje projekt som blir färdigt = provision
Varje gång jag styr upp ett nytt projekt = ordentlig kick för mig
Citera
2017-02-28, 12:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lushie
Har ett stimulerande jobb med hög provision. Ligger på ca 100k i månaden.
Varje projekt som blir färdigt = provision
Varje gång jag styr upp ett nytt projekt = ordentlig kick för mig

100K. Vad jobbar du med?

Det kommer in bra tips. Jag vill ha mer förslag. Snack om storstäder och misshandel undanbedes.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback