Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-26, 01:35
  #1
Medlem
ritafins avatar
Hej Fb! Jag har nyligen inlett en kk relation med en tjej som jag kännt på mig ett tag att hon"vill" Hon har kille och jag är gift och har ett barn med sistnämnda.problemet är ju som så att jag har utan minsta skryt mkt lätt att skaffa/få tjejer. Jag är alltid mig själv när jag träffar kvinno folk men får ångest och skuldkänslor över detta +att bara ca två veckor tidigare så ville min fru skiljas,som hon påtalat hela hösten tills hon hux flux ändrat sig 360°. Jag blev så ställd att Jag visste inte vad jag skulle verken säga/ta mig till?! Jag skulle postat i relations trådarna kom jag på!Kan moderator vänligen flytta till rätt forum tråd mvh
Citera
2017-02-26, 01:47
  #2
Medlem
Vad är det vi ska diskutera utöver att både du och tjejen beter er som svin? Att du är ett jävla mongo som startar tramstrådar istället för att slicka dig på näsan? Gå och lägg dig.
__________________
Senast redigerad av radiopanna 2017-02-26 kl. 01:50.
Citera
2017-02-27, 00:43
  #3
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2017-02-27, 09:35
  #4
Medlem
Att du springer och är otrogen så fort hon yppar tvivel känns ju fullt rationellt om du egentligen älskar henne?!

Men tycker att du moraliskt för dig själv kan rättfärdiga detta med att hon sagt att hon vill skilja sig. Iaf till den grad att du avslutar det hela med KK:n och sedan glömmer och fortsätter med din fru. Du har lite gett upp rätten till att tänka på dig själv i och med barnet.

Nu när du gjort det, för att avsluta med KK:n under rådande omständigheter bör du göra oavsett, så ska du och din fru ta ett rejält snack om framtiden och du ska då inte ha en distraktionsfitta runt dig. Är det så lätt för dig att få tjejer kan du ju få nya efter att ni eventuellt skiljt er, du behöver inte hålla på kommande månaderna när ni ska försöka se om det går att lappa ihop - att ge det den tiden är du inte minst skyldig jämte det barn du satt till världen.
Citera
2017-02-27, 11:34
  #5
Medlem
Otrogna svin är vad ni är allihop. Varför i helvete är du ens tillsammans med din "fru" om både hon vill skiljas och du går och knullar andra? Varför i helvete är ni ens i kärleksrelationer. Hela grejen med det är att man är tillsammans exklusivt med den man älskar och är kär i över allt annat.
Citera
2017-02-27, 12:58
  #6
Medlem
Slicemenice0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Otrogna svin är vad ni är allihop. Varför i helvete är du ens tillsammans med din "fru" om både hon vill skiljas och du går och knullar andra? Varför i helvete är ni ens i kärleksrelationer. Hela grejen med det är att man är tillsammans exklusivt med den man älskar och är kär i över allt annat.
Vem är du att döma? Att du är en bitterfitta gör inte att dina åsikter är rätt. Vill TS knulla andra är det inte ditt problem.

Jag håller på dig TS.
Citera
2017-03-01, 11:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slicemenice0
Vem är du att döma? Att du är en bitterfitta gör inte att dina åsikter är rätt. Vill TS knulla andra är det inte ditt problem.

Jag håller på dig TS.

Man har alltid rätt att döma otrogna svin. Det är det värsta man kan utsätta en person för.
Citera
2017-03-01, 11:37
  #8
Medlem
Roidberts avatar
TS fru börjar hota om att göra slut, och nu när hon känner att TS inte är beroende av henne vill hon ha honom igen. Kanske hon rentav känner till älskarinnan.

Den enda rimliga slutsatsen är att TS måste fortsätta ha sex med sin älskarinna för att rädda sitt äktenskap. Manlig polygami är faktiskt helt okej, till skillnad från kvinnlig sådan.

Ska hans fru hålla på som hon gör får hon skylla sig själv.
__________________
Senast redigerad av Roidbert 2017-03-01 kl. 11:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback