Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 09:29
  #1
Medlem
Hej skriver igen samma tråd kanske jag får nya svar.

Jag har haft huvudvärk 24/7 i 11 dagar, svår koncentration med synen ibland, händerna och fötterna känns lite svaga och finns smärta i vänstra handens lill fingrar när jag böjer dom, brukar vara så att vänstra armen och högra benet har mest ont. Men kan komma lite smärta på vänstra benet och högra armen också. Mina käken är lite ömma och är ganska trött dagen runt och kan ibland vara lite gungig och illamående men aldrig kräckts. Fick allt detta efter ett kort intensivt pass med en stång och 20kg... jag la stången på nacken när jag gjorde squats men böjde mig bara ca 5 gånger då jag kände mig yr när jag böjt mig. Sen efter 2 timmar började allt och nu har det hållt på i 11 dagar. Besökt vårdcentralen men han sa jag verkade frisk, då han kollade hjärtat öronen ögonen halskörtlar och reflexer på min arm ben och tumme. Någon som vet? Doktorn sa att jag bara behöver röra mig och inte ta nån ipren eller alvedon. Testade ta en promenad cirka 30 minuter men märkte inte nån skillnad. Tagit ca 5 alvedon 7 ipren under dessa 11 dagar. Är 20 år om ni undrar.
__________________
Senast redigerad av MadLifes1 2017-02-25 kl. 09:39.
Citera
2017-02-25, 09:57
  #2
Medlem
Jag tycker inte att det där verkar okej. Sök absolut någon mottagning som har helgöppet. Ingen har huvudvärk 24/7 utan att något är fel.
Citera
2017-02-25, 10:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GollyDolly
Jag tycker inte att det där verkar okej. Sök absolut någon mottagning som har helgöppet. Ingen har huvudvärk 24/7 utan att något är fel.
Okej
Citera
2017-02-25, 10:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GollyDolly
Jag tycker inte att det där verkar okej. Sök absolut någon mottagning som har helgöppet. Ingen har huvudvärk 24/7 utan att något är fel.
Är inte spänningshuvudvärk så där?
Citera
2017-02-25, 11:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadLifes1
Hej skriver igen samma tråd kanske jag får nya svar.

Jag har haft huvudvärk 24/7 i 11 dagar, svår koncentration med synen ibland, händerna och fötterna känns lite svaga och finns smärta i vänstra handens lill fingrar när jag böjer dom, brukar vara så att vänstra armen och högra benet har mest ont. Men kan komma lite smärta på vänstra benet och högra armen också. Mina käken är lite ömma och är ganska trött dagen runt och kan ibland vara lite gungig och illamående men aldrig kräckts. Fick allt detta efter ett kort intensivt pass med en stång och 20kg... jag la stången på nacken när jag gjorde squats men böjde mig bara ca 5 gånger då jag kände mig yr när jag böjt mig. Sen efter 2 timmar började allt och nu har det hållt på i 11 dagar. Besökt vårdcentralen men han sa jag verkade frisk, då han kollade hjärtat öronen ögonen halskörtlar och reflexer på min arm ben och tumme. Någon som vet? Doktorn sa att jag bara behöver röra mig och inte ta nån ipren eller alvedon. Testade ta en promenad cirka 30 minuter men märkte inte nån skillnad. Tagit ca 5 alvedon 7 ipren under dessa 11 dagar. Är 20 år om ni undrar.

Varför gör du en ny tråd i hopp om nya svar? Hade det varit jag hade jag besökt en läkare för en bättre bedömning. Nacken ger uppskov till en hel del problem om man har fuckat till den, bl.a. Yrsel, huvudvärk, illamående osv. Men som sagt besök en läkare!
Citera
2017-02-25, 12:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anselm86
Varför gör du en ny tråd i hopp om nya svar? Hade det varit jag hade jag besökt en läkare för en bättre bedömning. Nacken ger uppskov till en hel del problem om man har fuckat till den, bl.a. Yrsel, huvudvärk, illamående osv. Men som sagt besök en läkare!
Har besökt en läkare men han sa bara ta inga verktabletter och rör på dig. Men är rädd att jag har en hjärntumör eller nått
Citera
2017-02-25, 12:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anselm86
Varför gör du en ny tråd i hopp om nya svar? Hade det varit jag hade jag besökt en läkare för en bättre bedömning. Nacken ger uppskov till en hel del problem om man har fuckat till den, bl.a. Yrsel, huvudvärk, illamående osv. Men som sagt besök en läkare!
Mina fötter och armar känns inte som träningsverk. En annorlunda känsla
Citera
2017-02-25, 14:01
  #8
Medlem
Hjärntumör.
Citera
2017-02-26, 09:46
  #9
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Hjärntumör.

Ja, varför inte dra till med det värsta på en gång..

Visst kan det vara en tumör men varför uppkom problemen efter träning? Tänker mer på nerv i kläm än en tumör.
http://www.kiropraktorakuten.com/ind...klaemda-nerver
http://www.medtronic.se/sjukdom/diskbraack-nacken/

Helt klart ska ts gå till en läkare som faktiskt kan något, i Sverige verkar det krylla om idioter i vita rockar.
__________________
Senast redigerad av Mr.Sound 2017-02-26 kl. 09:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback