Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-03-08, 21:44
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polagom
Det later mest som att du ar otroligt osaker och lider av daligt sjalvfortroende att du nastan blir handlingsforlamad eller liknande. Ingen vill vara fel och kanske i det sa fragar du hellre an att forsoka sjalv. Om jag vore du sa skulle jag prioritera att arbeta pa dig sjalv.
Ja. Osäker är jag men det är för att jag KONSTANT får kritik för kvaliteten i vad jag gör.

Konstant!

Allt ska ju vara på ett visst sätt varenda eviga gång och det gör att jag inte orkar jobba.

Vem orkar jobba när det bara gnälls på en och man är rädd för att göra fel?
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Min första tanke är definitivt att du har en lättare släng av någon diagnos inom autismspektrat. Just detta att trivas med repetitiva uppgifter, tydliga ramar, ha låg initiativförmåga och begränsad egen analys av vad som bör göras återkommer enligt min upplevelse ständigt för personer med diagnos av nåt slag. Vill dock påpeka att jag inte på något sätt är kunnig inom området.
Mycket möjligt att det är så!

Jag har fått ett erbjudande om ett nytt jobb (halleluja mitt i allt!!!) och där vill de att man senare ska vara självgående och självständig.

Borde jag ta det som en utmaning och prova?

Jobbet är ett vanligt jobb där det är meriterande att kunna ritningsläsning men inget krav.

Eller ska jag slava på där jag är nu och inte har förtroende eller framtid?
Citera
2017-03-13, 13:09
  #74
Medlem
Har fått ett erbjudande om ett nytt jobb samtidigt som jag är uppbokad på truckutbildning på det här företaget. Bör jag ta det?

Lönen är 29.000 på det andra jobbet och här är den knappt 28000. Det andra jobbet är dock lite svårare.

Vad tror ni?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback