Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-24, 14:32
  #1
Medlem
Herr Kantarells avatar
Provade nyligen ALD-52 och ETH-LAD och båda blandat, och för något år sen provade jag cubensis och även egenplockad toppslätskivling. På svampen för ca 5 år sen fick jag lite lite psykedelisk upplevelse men mest en allmän kännsla av centralstimulantia vilket jag inte gillar.
På ALD-52 och ETH-LAD, provat två doser,
en gång 100 µg ALD-52 kännde ingenting utom kroppseffekterna, svettas, gnager tänder och känner mig febrig. Olustig känsla.
Provade senare 250 µg ALD-52 och 100 µg ETH-LAD, ändå ingenting, lite "andandes" väggar och jag verkligen stirrade, inga visuals inga konstiga tankebanor, samma som med den gången innan mest obehagliga kroppseffekter.

Jag vill verkligen få en psykedelisk upplevelse, var hemskt länge sedan, 10 år sen nu, först salvia divinorum, vilket var en av de mest värdefulla upplevelserna i mitt liv.
Sedan svamp (inte den gången jag beskrev ovan) utan tidigare då jag inte åt lika mycket zolpidem kanske inte alls under den tiden, fick jag en riktig tripp.

Så ni som tar zolpidem (och antagligen zaleplon, finns det längre?, och zopiklon också lägg av med det i ett par veckor innnan ni ska trippa speciellt om ni tagit det under lång tid flera år, annars blir det inga trippar av det
Citera
2017-02-24, 14:37
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Du bör inte ta några droger alls veckor innan du ska trippa, grattis
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback