Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-01, 15:44
  #145
Medlem
Observerads avatar
Man får helt enkelt stå sitt kast om man är korkad. För mig är det märkligt hur man som 18-åring går och ligger med barn. Sedan att du valde en väldigt dålig sort hjälper ju inte heller.

Du bör slå dig själv i ansiktet, vakna upp och mogna till lite. Helvete vad pinsamt.
Citera
2017-03-01, 16:41
  #146
Medlem
Nuanzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Man får helt enkelt stå sitt kast om man är korkad. För mig är det märkligt hur man som 18-åring går och ligger med barn. Sedan att du valde en väldigt dålig sort hjälper ju inte heller.

Du bör slå dig själv i ansiktet, vakna upp och mogna till lite. Helvete vad pinsamt.

Kolla in någon av hennes andra trådar så ser du att du är spot on - det handlar om en korkad person. Någon som folk skulle stå i kö för att få slå i ansiktet.

Eller så har vi fått ett nytt mästertroll på våra händer.
Citera
2017-03-01, 19:57
  #147
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Man får helt enkelt stå sitt kast om man är korkad. För mig är det märkligt hur man som 18-åring går och ligger med barn. Sedan att du valde en väldigt dålig sort hjälper ju inte heller.

Du bör slå dig själv i ansiktet, vakna upp och mogna till lite. Helvete vad pinsamt.

Bara för att du är oskuld

Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
Vad fan, läs igen vad Zilvio skrev så hajar du varför du ska tagga ner nu .

Sen undrar jag om hur det går för TS. Hur har du det? har det blivit utveckling på detta ? Herpes ? Gonorre ? TBC? har svartingarna ställt mer krav på dig?

Det går bra, har inte mycket kontakt med småpojkarna längre
Citera
2017-03-01, 20:18
  #148
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Bara för att du är oskuld



Det går bra, har inte mycket kontakt med småpojkarna längre


Ohh fan, så allt löste sig bara ? om det nu det hela är sant så hoppas jag att du har lärt dig , sluta leka med små pojkar och skaffa dig själv respekt

EDIT: Ser nu att du är för fan troll (FB) Baxade en bil
Citera
2017-03-01, 20:31
  #149
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
Ohh fan, så allt löste sig bara ? om det nu det hela är sant så hoppas jag att du har lärt dig , sluta leka med små pojkar och skaffa dig själv respekt

EDIT: Ser nu att du är för fan troll (FB) Baxade en bil

Än så länge ja, kan ändras.

Troll finns inte på riktigt, det är bara fantasi.
Citera
2017-03-01, 23:06
  #150
Medlem
mannenpatakets avatar
pedofil! med det sagt så gjorde du säkert grabben till en man.
Citera
2017-03-02, 12:09
  #151
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Bara för att du är oskuld

Den förlorade jag när du fortfarande gick i blöja. Hade däremot valt att vara oskuld än att sätta på småbarn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback