Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-24, 10:19
  #1
Medlem
Emiliasecrets avatar
Jag har gjort ett stort jävla misstag... vet att jag är ett svin. Jag har legat med en minderårig, inte med våld, tvärt om de vad han som ville. Detta är sjukt, jag vet... men jag är en tjej 18 år och låg med en kille 13 år, samt har strulat och hållit på med en 12 åring. Det var de som tjatade på mig och jag tvekade först för jag visste att det kunde bli ett helvete, men tillslut gick jag med på det för jag älskar de killarna så mycket, de betyder mycke för mig och jag litade helt enkelt på de. De har gjort en massa brott förut som de har blivit polisanmälda för som t.ex narkotikabrott, sexuellt ofredande, snatteri, skadegörelse, stöld, våld mot tjänsteman osv. tänkte jag, varför skulle de då anmäla mig? Polisen skulle ju förmodligen tro mig mer, men jag var inte säker för jag trodde aldrig något skulle hända.

Problemet är bara att man inte kan lita på de så mycket som jag trodde det hände några saker och nu hotar de om att polisanmäla mig. Vad kallas brotten jag har begått? Riskerar jag att få fängelsestraff, hur länge isåfall eller vad kan straffet bli? Jag har inte något i brottsregistret förutom prick för snatteri, om det kan påverka något. Jag vet att det här var väldigt dumt gjort, kalla mig vad ni vill jag förstår er.
Citera
2017-02-24, 10:28
  #2
Avstängd
micro113s avatar
Brottet är "våldtäkt av barn"


4 § Den som har samlag med ett barn under femton år eller som med ett sådant barn genomför en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt mot barn till fängelse i lägst två och högst sex år. [...]


Alternativt "sexuellt utnyttjande av barn:

5 § Är ett brott som avses i 4 § första eller andra stycket med hänsyn till omständigheterna vid brottet att anse som mindre allvarligt, döms för sexuellt utnyttjande av barn till fängelse i högst fyra år. Lag (2005:90).

Och ja, du kan få fängelse för det. Hade det handlat om en 18 årig kille som hade sex med 13 åringar flickor hade straffet högst sannolikt renderat i ett frihetsberövande straff.

Ja, eftersom du är 18 år kommer det att hamna i straffregistret om du döms och ligga kvar i 10 år.
Citera
2017-02-24, 10:29
  #3
Medlem
partyboels avatar
Våldtäkt mot barn, alternativt sexuellt utnyttjande av minderårig.

Det kan dock försvinna om du postar en nakenbild på dig själv, då kommer du gå fri.
Citera
2017-02-24, 10:30
  #4
Medlem
WaCo2006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Jag har gjort ett stort jävla misstag... vet att jag är ett svin. Jag har legat med en minderårig, inte med våld, tvärt om de vad han som ville. Detta är sjukt, jag vet... men jag är en tjej 18 år och låg med en kille 13 år, samt har strulat och hållit på med en 12 åring. Det var de som tjatade på mig och jag tvekade först för jag visste att det kunde bli ett helvete, men tillslut gick jag med på det för jag älskar de killarna så mycket, de betyder mycke för mig och jag litade helt enkelt på de. De har gjort en massa brott förut som de har blivit polisanmälda för som t.ex narkotikabrott, sexuellt ofredande, snatteri, skadegörelse, stöld, våld mot tjänsteman osv. tänkte jag, varför skulle de då anmäla mig? Polisen skulle ju förmodligen tro mig mer, men jag var inte säker för jag trodde aldrig något skulle hända.

Problemet är bara att man inte kan lita på de så mycket som jag trodde det hände några saker och nu hotar de om att polisanmäla mig. Vad kallas brotten jag har begått? Riskerar jag att få fängelsestraff, hur länge isåfall eller vad kan straffet bli? Jag har inte något i brottsregistret förutom prick för snatteri, om det kan påverka något. Jag vet att det här var väldigt dumt gjort, kalla mig vad ni vill jag förstår er.


Varför har dom fått för sig att dom ska anmäla dig nu? Kan dom bevisa att ni har haft sex?
Citera
2017-02-24, 10:30
  #5
Medlem
Pedofil, ta ditt ansvar och gå till polisen!
Citera
2017-02-24, 10:34
  #6
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaCo2006
Varför har dom fått för sig att dom ska anmäla dig nu? Kan dom bevisa att ni har haft sex?

Jag vet inte om de menar allvar eller bara säger så, men de vill i alla fall göra det för att jävlas. Jag har inte gjort något speciellt, när de inte får som se vill och är opålitliga vet man aldrig vad de gör.

Ifall de tar DNA tester på mig eller killarna, men det kostar väl? Och sen är det om en av de skulle ha filmat när jag låg med den andra, men det tror jag inte de har gjort, sen är de ju vittnen för varann.
Citera
2017-02-24, 10:40
  #7
Medlem
sonofnatures avatar
Erkänn ej dom verkar ju vara ligister ! Dock ej ok å ha sex med minderåriga.

Alltid olika straff för olika personer å fall. Tror absolut ej du får fängelse.

Men varför vill dom Sätta dit dig? Ni älskar ju varandra verkar det som.
Citera
2017-02-24, 10:42
  #8
Medlem
Pojkarna har alltså begått en massa brott trots sina unga år, även av sexuell natur...
Varför litade du på att de inte skulle använda detta emot dig?
Är pojkarna svenskar?
Citera
2017-02-24, 10:47
  #9
Medlem
Du bör söka hjälp hos en psykolog för att få bukt med ditt oroväckande beteende. Du kanske är pedofil och då behöver du hjälp NU innan du skadar fler barn.
Citera
2017-02-24, 11:02
  #10
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Du bör söka hjälp hos en psykolog för att få bukt med ditt oroväckande beteende. Du kanske är pedofil och då behöver du hjälp NU innan du skadar fler barn.

Hon borde även lämna över sig till polisen och åtalas för våldtäkt mot barn. Hon är inte "kanske" pedofil. Hon är per definition pedofil.
Citera
2017-02-24, 11:05
  #11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Du bör söka hjälp hos en psykolog för att få bukt med ditt oroväckande beteende. Du kanske är pedofil och då behöver du hjälp NU innan du skadar fler barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Hon borde även lämna över sig till polisen och åtalas för våldtäkt mot barn. Hon är inte "kanske" pedofil. Hon är per definition pedofil.
Nej, hon är per definition INTE pedofil. Pedofil är när intresset riktar sig mot pre-pubertala barn. 13-åringar har i de allra flesta fall påbörjat sin pubertet.

Droppa pedofilköret. Olagligt är det hon gjort - men det handlar inte om små barn.
Citera
2017-02-24, 11:06
  #12
Medlem
WaCo2006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Jag vet inte om de menar allvar eller bara säger så, men de vill i alla fall göra det för att jävlas. Jag har inte gjort något speciellt, när de inte får som se vill och är opålitliga vet man aldrig vad de gör.

Ifall de tar DNA tester på mig eller killarna, men det kostar väl? Och sen är det om en av de skulle ha filmat när jag låg med den andra, men det tror jag inte de har gjort, sen är de ju vittnen för varann.

Dom jävlas bara med dig för att du ska ställa upp igen mest troligt eller för att du ska göra nått annat för dom.
Dom kommer mest troligt inte gå till polisen men 13 åringar snackar på ganska bra så de är nog en tidsfråga innan nån annan går till polisen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback