Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-24, 04:50
  #1
Medlem
Hej

Min femte eller dyl. "sluta med droger tråd".

För ett år sedan höll jag mig undan droger i cirka 3 månader. Sedan återfall och det slutade med Delerium T. Var livrädd och fullständigt säker på att jag skulle sluta med droger. Tills jag fick Iktrovil, en av mina absoluta favorit benzos utskrivet. Hursom, de senaste 3 månaderna har jag gått på och av metadone, xanax och iktrovil, ibland så har jag blandat.

Min senaste månad ser ut så här.
14 dagar med 4-8mg/dag iktrovil.
Fem dagar med metadone (ingen benzo)
12 dagar utan metadon och åtta dagar utan benzo.
Igår tog jag ett benzo återfall i planen av att trappa ur benzon istället för att gå CT varenda gång jag slutar med det.
Men eftersom jag var utan alla droger i åtta dagar, bör jag skippa och kasta min resterande Iktrovil och vallium eller trappa ur på det? Vad jag har är 32st 0,5mg iktrovil och 24st 2,5mg valium.
Kunde sova relativt bra för första gången på en vecka igår eftersom jag tagit benzo. Samtidigt får jag ångest för att jag tog det.

Börja om med benzon och göra en urtrappning eller bara spola ner skiten nu?
Att tillägas är väl att jag tog återfall med bortförklaringen att få lite sömn under metadone avtändning. Anser mig sjölv ha större problem med opiater än benzo.

Väldigt tacksam för svar och då jag inte har någon annan att vända mig till än Flashback så kommer jag lyda erat råd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback