Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-24, 01:33
  #1
Medlem
Har haft öroninflammation på båda öronen i strax över en vecka. Fattade först inte vad det var utan trodde bara att jag var förkyld, därav ingen vidtagen åtgärd. Har tid på vårdcentralen imorgon för att kolla om det behöver medicineras, har testat att köra med nässpray utan resultat.

Ska iväg och dyka om ca tre veckor, hittar ingen bra info om hur man ska tänka kring konvalescens och sånt. Förstår att jag får känna efter själv såklart, men vill höra om det är nån annan som har erfarenhet av hur lång tid ni har behövt vänta? Så jag vet på ett ungefär alltså.

Det rinner inte ur öronen så trumhinnan lär åtminstone vara intakt.
Citera
2017-05-15, 15:51
  #2
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otodus
Har haft öroninflammation på båda öronen i strax över en vecka. Fattade först inte vad det var utan trodde bara att jag var förkyld, därav ingen vidtagen åtgärd. Har tid på vårdcentralen imorgon för att kolla om det behöver medicineras, har testat att köra med nässpray utan resultat.

Ska iväg och dyka om ca tre veckor, hittar ingen bra info om hur man ska tänka kring konvalescens och sånt. Förstår att jag får känna efter själv såklart, men vill höra om det är nån annan som har erfarenhet av hur lång tid ni har behövt vänta? Så jag vet på ett ungefär alltså.

Det rinner inte ur öronen så trumhinnan lär åtminstone vara intakt.

Blev det nått dyk?
Citera
2017-09-11, 20:58
  #3
Medlem
svenkolrots avatar
Jag har dykt med inflammerat öra och det är inget jag vill råda någon att göra.
Sakta ner och stora problem när jag skulle upp igen, ajaj.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback