Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 23:03
  #1
Medlem
Används samma OCR nummer för klarna inför varje betalning??
Vet att jag kan vänta tills imorgon o ringa dom men vill betala av hela skiten vid midnatt!!!!
Citera
2017-02-23, 23:09
  #2
Medlem
Skaffa klarna appen, därifrån bör du kunna se OCR-numret.
Citera
2017-02-23, 23:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettberg
Skaffa klarna appen, därifrån bör du kunna se OCR-numret.
har redan delbetalat denna månadens faktura. men vill nu betala igen, hela beloppet, det som är kvar. ska jag ange samma ocr som förra gången?
Citera
2017-02-23, 23:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
Vet att jag kan vänta tills imorgon o ringa dom men vill betala av hela skiten vid midnatt!!!!

Bankerna utför inga inbetalningar på natten. Det kommer ändå ligga tills i morgon och bokas in i övermorgon eller när betalningen faktisk sker.

I princip alla bolag som sysslar med betalningar vet om hur segt banksystemet är och kör därför med sk. "slackdagar"
Citera
2017-02-23, 23:34
  #5
Medlem
NaZdravis avatar
Nej, de använder inte samma OCR.
Citera
2017-02-23, 23:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Nej, de använder inte samma OCR.
kan jag använda den här månadens ocr nummer då? (fastän de redan fått in en betalning med samma nummer)
Citera
2017-02-23, 23:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
kan jag använda den här månadens ocr nummer då? (fastän de redan fått in en betalning med samma nummer)

Ja. Har du delbetalat på fakturan men nu ändrat dig och vill betala hela kan du använda samma ocr och betala in resterande belopp.

Men betalade du fakturan i slutet på januari blir det mest bara krångligt då den nya fakturan lär vara klar eller på g. Så i så fall vänta in den och betala allt i slutet av februari istället.
Citera
2024-01-01, 15:32
  #8
Medlem
Kan man betala med klarna i butik på elgiganten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback