Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-03-24, 06:40
  #49
Moderator
evilhoneys avatar
Det började med att han bara var en kollega till en kompis och vi sågs och sa hej när jag var och hälsade på min kompis på jobbet. Ett tag senare så hade jag ett event på samma arbetsplats och han kom ofta och frågade om jag ville ha hjälp med något, kom med nåt att dricka när jag jobbade, vi sågs över luncher osv.
Med tiden började vi hänga en hel del och vi spenderade många timmar på en väns balkong och pratade om allt mellan himmel och jord, jämförde musik vi gillade och drack kaffe tills solen gick upp.
Vi började göra saker ihop och åkte runt på konserter, fester och annat och efter en helt magisk helg ihop insåg jag att jag fallit för den här otroligt varma, vänliga och roliga människa!
Citera
2017-12-17, 12:35
  #50
Medlem
David_Ss avatar
En rolig historia:

Min kompis arbetar som PT så självklart inte svårt för honom att få tjejer.
En av hans klienter anlitade honom enbart för hans yttre och spenderade enligt henne själv många tusenlappar enbart för att få honom, idag är dom ett par och har 2 barn, men med facit i handen så är han fortfarande en player och hon en ensamstående mamma.

Så denna bild säger allt:
https://pbs.twimg.com/media/BAOJflVCEAEWKCP.jpg:large
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback