Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 12:15
  #205
Medlem
Beatriceaurores avatar
Ett skäl till kriminalitet och vägran att anpassa sig till samhällets regler sägs var "fattigdomen" hos våra nya vänner.
På bilder från nedläggande av blommor där den ihjälskjutne invandrarynglingen mördats på busshållplatsen i Malmö står en grupp flickor, uniformt klädda i pälsbrämade Canada Goose-jackor. Kollade häromdagen priset på en sådan i en sportaffär. Den kostar 8450 kronor (åttatusenfyrahundrafemtio kr).
På stan ser jag otaliga sådana jackor burna av våra nykomlingar. - Fattiga?
Citera
2017-02-25, 12:27
  #206
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Ja, moral slår fakta. Det är precis vad t.ex. Ben shapiro menar vi skall tvåla till vänstern med. Katarina hade lyckats ännu bättre om hon dessutom understrukit att anders är en omoralisk människa som kan stå och ljuga svenska folket rakt in i tv-kameran.

Alltså det är ju redan underförstått om man anklagar för lögn men vänstermoralister kan man inte bemöta med moral för dom har betydligt mer sockrad moral. Jag säger inte att den är bättre om man synar den bara att den på ytan innehåller mer omtanke, skuldkänslor och medlidande än högerns. Moralister vinner man över genom att visa att de är hycklare.
Citera
2017-02-25, 13:50
  #207
Medlem
Katerina Janouch visade rätt inställning.

Det är bara genom detta sättet PK-eliten kan besegras, inte genom att sitta och be om ursäkt för sin egna existens som en riktig cuckservative skulle gjort.
Citera
2017-02-25, 14:38
  #208
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Ett skäl till kriminalitet och vägran att anpassa sig till samhällets regler sägs var "fattigdomen" hos våra nya vänner.
På bilder från nedläggande av blommor där den ihjälskjutne invandrarynglingen mördats på busshållplatsen i Malmö står en grupp flickor, uniformt klädda i pälsbrämade Canada Goose-jackor. Kollade häromdagen priset på en sådan i en sportaffär. Den kostar 8450 kronor (åttatusenfyrahundrafemtio kr).
På stan ser jag otaliga sådana jackor burna av våra nykomlingar. - Fattiga?

Follow the money: Knark. Allt denna invandring är en installation av knarkverksamhet. Gissar afghanskt opium till via Europa och Skandinavien.
Citera
2017-02-25, 15:02
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Ett skäl till kriminalitet och vägran att anpassa sig till samhällets regler sägs var "fattigdomen" hos våra nya vänner.
På bilder från nedläggande av blommor där den ihjälskjutne invandrarynglingen mördats på busshållplatsen i Malmö står en grupp flickor, uniformt klädda i pälsbrämade Canada Goose-jackor. Kollade häromdagen priset på en sådan i en sportaffär. Den kostar 8450 kronor (åttatusenfyrahundrafemtio kr).
På stan ser jag otaliga sådana jackor burna av våra nykomlingar. - Fattiga?

Nej, det handlar inte om fattigdom. Det är segregation, kultur, brist på krav och brist på repressalier. Klart som fan de har tid att vara ute och plundra och kasta skit på polisen när de inte har något jobb att gå till och när det inte får några konsekvenser.
Stenkastning mot polis har såklart inget samband med monetära ting.
Citera
2017-02-25, 15:43
  #210
Medlem
Continental Ops avatar
Lindberg är en rätt igenom ohederlig debattör, ljög om och om igen om vad Trump faktiskt sagt. Janouch gjorde rätt i början som högg direkt men blev sedan direkt motarbetad av den partiska vänsterfittan som ledde debatten vilket omöjliggjorde en "seger". Hoppas verkligen det har gjorts några anmälningar av det där.

En annan grej med Lindberg som illustrerar hyckleriet i det röda lagets approach i den här sverigebilds-debatten är att man i nästa mening börjar prata om att Sverige har problem, de ser tydligen bara inte ut exakt så som de elaka SD&Trump-människorna beskriver dem. För dem är det bara en prestigegrej och ett sätt att skyla över det faktum att man har skött sverige som nån välgörenhetsorganisation och nu kommer få betala dyrt för det.

Jag brukar inte bli så arg när jag läser o ser debatter men Lindberg har helt klart seglat upp högt på min avsky-lista, får sån jävla lust att skada honom när jag ser honom mästra, kanske måste jag öka lite på medicinen igen.
Citera
2017-02-25, 16:23
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Lindberg är en rätt igenom ohederlig debattör, ljög om och om igen om vad Trump faktiskt sagt. Janouch gjorde rätt i början som högg direkt men blev sedan direkt motarbetad av den partiska vänsterfittan som ledde debatten vilket omöjliggjorde en "seger". Hoppas verkligen det har gjorts några anmälningar av det där.

En annan grej med Lindberg som illustrerar hyckleriet i det röda lagets approach i den här sverigebilds-debatten är att man i nästa mening börjar prata om att Sverige har problem, de ser tydligen bara inte ut exakt så som de elaka SD&Trump-människorna beskriver dem. För dem är det bara en prestigegrej och ett sätt att skyla över det faktum att man har skött sverige som nån välgörenhetsorganisation och nu kommer få betala dyrt för det.

Jag brukar inte bli så arg när jag läser o ser debatter men Lindberg har helt klart seglat upp högt på min avsky-lista, får sån jävla lust att skada honom när jag ser honom mästra, kanske måste jag öka lite på medicinen igen.

Håller med om Lindberg.

Det värsta är att han verkar ha nåt kontrakt med public service. Känns som att han är med i SR eller SVT varje dag.

Nåväl, han gör ju inte direkt någon jättebra reklam för status quo-politiken genom sitt sätt att vara.
Citera
2017-02-27, 17:51
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamnotMexican
De ska problematisera folks åsikter. Du hade nog gärna sett så att KJ fick snacka skit helt oemotsagt där hennes källor var folk hon hade pratat med och hennes dotters snapchat. Jag skäms för din skull.


Belindas roll är att vara opartisk programledare.
Det är de inbjudna gästerna som ska föra fram sina åsikter.
Programledaren ska inte ha några åsikter över huvud taget. Hon ska bara dela upp talar-tiden rättvist och låta alla tala till punkt.
Däremellan kan hon ju ställa frågor. Men dom ska ställas efter att föregående talare pratat till punkt.
Oerhört oartigt att bjuda in gäster för att sen inte låta dom tala till punkt och komma till sin poäng.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback