Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-03, 01:37
  #613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Jo, våldsbrottsligheten har exploderat med alla mått mätt. Dit räknas inte bara faktiska mord och dråp utan också försök till desamma. De senaste åren ökar även mord och dråp kraftigt förövrigt. Så du kan inte ens använda den snabbare vården som bortförklaring längre. Springare har alltså hand om ALLA grova brott i Örebro. Insinuerar du att Örebro är unikt? Och jo, du är en vänstermupp.

Det är nog mest i ditt huvud det har exploderat.
Försök till mord och dråp har legat ganska stabilt de senaste 20-åren, precis som jag skrev, men tycks öka något sista åren. Till största delen torde dessa bestå av redan mer eller mindre kriminella medlemmar ur olika gäng som tar kål på varande. Något Polisen förmodligen också är högst medvetna om och därmed också borde klara mycket bättre.
Jag har inte insinuerat ett endaste skit om Örebro, utöver att de möjligtvis är extra tjutfärdiga i gnällbältet.
Om du känner dig tryggare, gladare och det känns bättre så kan vi säga att jag är en vänstermupp, inga problem. Man vill ju att folk ska må bra och det kunde ju vara ännu värre, du kunde ju kalla mig obstinat SD-anhängare eller likna mig vid en av flashbacks självutnämnda s.k. "Sverigevänner"...huvva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback