Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 14:43
  #1
Medlem
Hej!

Träffat en tjej precis som är jävligt snygg problemet är bara att hon har crons sjukdom och har stomipåse. Väldigt irriterande då jag är besatt av analsex.Nån som vet hur man skall gå till väga när man inte kan knulla analen?? Går det att knulla hålet där stomin sitter?? alltså i magen? och är det lite skönt som att knulla analen??

Tacksam för svar

Mvh
Citera
2017-02-23, 14:57
  #2
Avstängd
anonymkristenidiots avatar
Varför kan du inte knulla analen?
Citera
2017-02-23, 15:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkristenidiot
Varför kan du inte knulla analen?

För det mesta opereras ändtarmen bort och anus sys ihop, komplikationer för att behålla ändtarmen är oftast för svåra.

Och TS, nej, du kan inte knulla stomihålet.
Citera
2017-02-23, 15:14
  #4
Medlem
ÄR du allvarlig??? Dom har ju liksom inte tagit analen, bara kopplat ur den. Med andra ord borde det vara rätt rent.
Citera
2017-02-23, 15:44
  #5
Medlem
Jag har läst en tråd tidigare om att knulla stomihålet. Har du läst samma trolltråd TS?
Citera
2017-02-23, 16:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
ÄR du allvarlig??? Dom har ju liksom inte tagit analen, bara kopplat ur den. Med andra ord borde det vara rätt rent.

Man kan göra så, men ofta blir det kvarstående svåra infektioner som komplikationer så då tar man bort ändtarmen och syr ihop anus.
Citera
2017-02-23, 16:21
  #7
Medlem
Ofta är hålet där bak öppet, speciellt på de som kanske ska öppnas igen. Så kör där bak bara!
Citera
2017-02-24, 08:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Hej!

Träffat en tjej precis som är jävligt snygg problemet är bara att hon har crons sjukdom och har stomipåse. Väldigt irriterande då jag är besatt av analsex.Nån som vet hur man skall gå till väga när man inte kan knulla analen?? Går det att knulla hålet där stomin sitter?? alltså i magen? och är det lite skönt som att knulla analen??

Tacksam för svar

Mvh
Om din besatthet består av att få bajs på kuken så kan du doppa den i stomihålet, eller varför inte direkt i påsen, så kan tjejen få vara ifred? Det är ju inte som att hon har någon slutmuskel i stomihålet som kan krama om dasen och tarmen är nog rätt slapp, så jag förstår inte vad behållningen skulle vara för dig - och än mindre för henne?
Crohns sjukdom kan ju ge lite olika påverkan på tarmssystemet och det finns olika skäl till att ge någon en stomi, men oavsett orsak blir analen bajsfri vilket de flesta uppskattar. Å andra sidan får inte sällan patienterna fistlar och ärrbildningar i ändtarmen som gör den svår/omöjlig/smärtsam att penetrera.
Citera
2017-02-24, 15:46
  #9
Medlem
tack för era svar jag har bestämt mig för att lägga ner denna tjej då hon inte ville ställa upp på att bli knullad i röven eller bli slickad i arslet. hon säger att hon har ärrbildning där. nåväl finns många andra knullbara analer där ute och jakten fortsätter redan ikväll på avenyn
Citera
2017-02-24, 16:11
  #10
Avstängd
Jag trodde du skulle säga nåt fint om henne! Och det var endast hennes stomipåse du kom ihåg?

Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Hej!

Träffat en tjej precis som är jävligt snygg problemet är bara att hon har crons sjukdom och har stomipåse. Väldigt irriterande då jag är besatt av analsex.Nån som vet hur man skall gå till väga när man inte kan knulla analen?? Går det att knulla hålet där stomin sitter?? alltså i magen? och är det lite skönt som att knulla analen??

Tacksam för svar

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback