Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 12:03
  #1
Medlem
Mikibus avatar
Slogs med en indier för tre år sedan och folk frågar fortfarande om jag varit på boxningsmatch TRE ÅR senare... Börjar gå mig på nerverna faktiskt.

Det är en nerv som har spruckit och ett litet jack, sen så ser den även permanent svullen ut. Har bland annat fått anmärkningar ang detta från min chef då jag träffar mycket kunder om dagarna. Och det ser fan inte classy ut.

Frågan är, hur mycket måste man punga ut från sina surt förvärvade slantar för att fixa skiten? Den där indiern var hemlös så han kan med stor sannolikhet inte betala heller.

Tror ni att det är går på försäkringen?
Vilket är det bästa sättet ni vet på hur man bäst fixar det? Egentligen bryr jag mig inte men folk ska fan alltid lägga sig i alltså...
Citera
2017-02-23, 15:10
  #2
Medlem
dANiis avatar
24-40.000:- får du nog räkna med, såvida du inte bokar tid på vårdcentralen och säger att du tänker begå självmord över din näsa.

Då kan du nog få det gratis.
Citera
2017-02-23, 21:52
  #3
Medlem
Om det är en missbildning efter en misshandel så hade jag försökt genom vården och även hört med försäkringsbolagen.
Citera
2017-02-23, 22:00
  #4
Avstängd
Det är därför man aldrig ska slåss med personer som inte har något att förlora.
Citera
2017-02-23, 22:07
  #5
Medlem
Tripportreats avatar
Har du en personförsäkring så kan du ju kolla med försäkringsbolaget, dina chanser att få hjälp den vägen hade varit bättre om du sökt vård och upprättat en anmälan i samband med incidenten - något jag antar att du inte gjorde.

//Tripportreat
Citera
2017-02-23, 22:09
  #6
Medlem
kajus333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningssagare
Det är därför man aldrig ska slåss med personer som inte har något att förlora.

Så länge man kan slåss har man något att förlora.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback