Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 10:56
  #1
Medlem
Herregud människan ljuger om övergrepp och när vakten inte tror henne . så drar hon långsökt ihop historier hur folk kommer massvåldta varandra med 70 dildos .

och sedan går ut i media .

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...anettes-kritik.

flashback award 2017 detta är min kandidat .
Citera
2017-02-23, 11:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Herregud människan ljuger om övergrepp och när vakten inte tror henne . så drar hon långsökt ihop historier hur folk kommer massvåldta varandra med 70 dildos .

och sedan går ut i media .

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...anettes-kritik.

flashback award 2017 detta är min kandidat .


Tänker varken argumentera för eller emot henne här, kommer endast försöka se båda sidorna.

Kan förstå att folk blir upprörda då man delar ut grattis dildos på ens favorit klubb då dem har tema kväll. Dock så är det ens egna aktiva val att gå ditt, vilket hon, enligt mig då, inte verkar förstå när hon säger att hon kan tänka sig att gå först då hennes krav tas till hänsyn.

Sedan att säga att det kommer bli trakasserier kan säkert hände, tror dock det kommer vara fulla killar som tycker det är roligt med dildos och daskar polarn i nyllet med den som ett skämt Sen att dem tjejer som får en kommer troligen slänga den eller lägga den säkert i väskan.
Citera
2017-02-23, 11:30
  #3
Medlem
Hahaha jag skratta fortfarande hon går till en vakt ljuger ihop en historia blir inte trodd och när de ska dela ut gratis dildo te folk så stoppar hon det. när 99.9 % tycker hon är pantad går hon ut i media .

förövrigt så skrev varken expressen eller aftonbladet ut vad hennes inlägg var ? någon som har hela hennes facebook inlägg.


Tycker dock hon förminskar övergrepp och våldtäkter när hon ljuger om sådanna saker .Hon sabbar för alla kvinnor som inte tas på allvar .


Finns folk till allt men gillar trump mer än denna människa :P
Citera
2017-02-23, 11:50
  #4
Medlem
Jellohs avatar
Som straff för att ljuga för uppmärksamhet kommer ju hon vara känd som Dildo-Jeanette ett bra tag. Fast jag tycker lite synd om henne då hon verkar väldigt omogen och instabil för att vara 28.
Det stod inte heller att det var en separatistisk fest för fittbärare, så alla våldtäktsverktyg är inte oskadliggjorda. Hade jag varit Jeanette hade jag sett till att alla män och för säkerhets skull även långa tjejer fick en tokdos benzo i drinkarna så att ingen ciskvinna blir våldtagen med kuk heller.
Citera
2017-02-23, 11:59
  #5
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Hahaha jag skratta fortfarande hon går till en vakt ljuger ihop en historia blir inte trodd och när de ska dela ut gratis dildo te folk så stoppar hon det. när 99.9 % tycker hon är pantad går hon ut i media .

förövrigt så skrev varken expressen eller aftonbladet ut vad hennes inlägg var ? någon som har hela hennes facebook inlägg.


Tycker dock hon förminskar övergrepp och våldtäkter när hon ljuger om sådanna saker .Hon sabbar för alla kvinnor som inte tas på allvar .


Finns folk till allt men gillar trump mer än denna människa :P


Facebuck finns i artikeln du länkar i trådstarten.

https://www.facebook.com/StattKarlsk...32297736847557
Citera
2017-02-23, 12:41
  #6
Medlem
Cleetus187s avatar
Frågan är hur hon hade gjort om vakten sagt att han ville veta vem personen va. Hade hon då pekat ut en random kille? Sen undrar många varflr dom ej blir trodda när dom blir våldtagna när det finns tjejer som jeanette som ljuger ihop en historia som socialt expriment

Jeanette är en jävla idiot
Citera
2017-02-23, 14:14
  #7
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Facebuck finns i artikeln du länkar i trådstarten.

https://www.facebook.com/StattKarlsk...32297736847557


Och givetvis hundratals likes och styjkejamaj från minst lika pantande fruntimmer - och en och annan tvättäkta hencuck som halvdolt försöker fjäska för henne.

Antagligen fick hon precis vad hon ville, 15 minutes of shame och en djävla massa inlägg, likes och nya vänner till sin Facebook.
Citera
2017-02-25, 02:09
  #8
Avstängd
micro113s avatar
Håller med - vilken idiot.

Det är rätt självklart att det inte är vakternas sak att se till att hon kommer säkert hem.

Vad är det för svar hon förväntar sig egentligen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback