Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-23, 18:05
  #13
Medlem
Är det pizza i kalsongerna så e han otrogen.

Eller så har han haft en rolig pizzakväll med grabbarna.
Citera
2017-02-23, 18:37
  #14
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Mina killar har alltid varit trogna mot mig, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Försök att göra dig så snygg som möjligt, så lär han vara jäävligt rädd om dig. Man är ALDRIG otrogen mot den man är rädd om.

Helt sant.
Med betoning på den man är rädd om.
Slutar hon engagera sig så ligger otroheten runt hörnet.
Citera
2017-02-23, 20:11
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smultron27
Hur vet man att en kille är otrogen? (en vän undrar)

När en vän behöver be sin vän att ställa frågan på fb har han varit otrogen minst 3 gånger redan..
Citera
2017-02-23, 20:37
  #16
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Mina killar har alltid varit trogna mot mig, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Försök att göra dig så snygg som möjligt, så lär han vara jäävligt rädd om dig. Man är ALDRIG otrogen mot den man är rädd om.

Du är bara en ytlig idiot i dina inlägg, så du tycker att man ska vara rädd om någon enbart pga av utseende?
Citera
2017-02-24, 00:02
  #17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Helt sant.
Med betoning på den man är rädd om.
Slutar hon engagera sig så ligger otroheten runt hörnet.

Tänkte väl att någon var intelligent nog för att förstå att jag har rätt. Några "braindeads" kom med hönsiga invändningar innan, så jag började undra vad det var för folk här i tråden.

När en kille tilltalar mig såväl utseendemässigt och sexuellt, så är jag ALLTID engagerad. Det gäller nog dom flesta normala svenskar.
Citera
2017-02-24, 01:27
  #18
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Tänkte väl att någon var intelligent nog för att förstå att jag har rätt. Några "braindeads" kom med hönsiga invändningar innan, så jag började undra vad det var för folk här i tråden.

När en kille tilltalar mig såväl utseendemässigt och sexuellt, så är jag ALLTID engagerad. Det gäller nog dom flesta normala svenskar.

Det gäller nog människor överlag. Den som inte gör det, tar sin partner för givet.

Som i början utav ett förhållande. Båda visar alltid sina bästa sidor! Sedan avtar det i säkert 99% utav fallen. Oftast för att båda har börjat ta varandra för givet. Det finns ingen mening med att passa upp på varandra längre. (WRONG!)

Det är kvinnligt att alltid vilja vara vacker inför sin man.
__________________
Senast redigerad av therefore 2017-02-24 kl. 01:30.
Citera
2017-02-24, 01:34
  #19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultron27
Hur vet man att en kille är otrogen? (en vän undrar)

Varför inte fråga vederbörande? Ögonen är själens spegel och det är väldigt lätt att se om någon ljuger....men ok, det krävs många års erfarenhet för att uttolka detta och jag gissar att din vän inte uppnått en något högre ålder än?
Citera
2017-02-24, 08:49
  #20
Medlem
Roxanas avatar
Kan ju vara lättare att lyckas hitta fysiska spår om man bor tillsammans.

Annars:

* total avsaknad av sex

* han verkar umgås med sina vänner avsevärt mycket mer än tidigare

* eller han har plötsligt fått en ny "bästa vän" som han tycks umgås med 24/7

* han väljer bort ditt sällskap inför storhelger som t.ex nyår, vilket aldrig skett tidigare

* han är alltid på språng; kommer hem - duschar - byter tröja och drar igen

* börjar överrösa dig med presenter (dåligt samvete)

* om du ringer upp honom så svarar han via SMS alternativt håller han samtalen väldigt kort
Citera
2017-02-24, 08:57
  #21
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Titta och lukta i hans kalsonger, är det torkad "fittsaft" eller luktar det (gäller även bajs) där penisen ligger i kalsongerna är det ett tydligt tecken. Spermafläckar på lakanen (som du vet inte runnit ut från dig) är ett annat tecken, för när vi män onanerar så kommer vi i papper eller torkar upp, men "våta fläckar" är något som runnit ur en tjej.

Tack för din målande beskrivning av "fittsaft" och "spermafläckars" logik.
Citera
2017-02-24, 14:51
  #22
Medlem
En vagt bekant avslöjade sin man på ett ganska tragiskt sätt. Hon märkte att han verkade lycklig, hade alltid ett leende och skrattade ofta då fattade hon direkt att något var fel, och luskade lite och kom på honom. Men rent logiskt, är han olycklig annars, och sedan utan anledning du känner till verkar lycklig så är det något lurt, behöver inte vara otrohet men något är det som har hänt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback