Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-22, 20:43
  #13
Medlem
Det ska vara en vit kvinna, annars får ungen leva med rasism, till exempel skulle mamman vara thailändsk kommer dottern leva som en potentiell prostituerad bland vita och sonen vara bottenskrap bland vita kvinnor i Sverige.
Citera
2017-02-22, 20:44
  #14
Medlem
Jag läste att du skrev att du tvivlar på att någon skulle vilja vara med dig i ett seriöst förhållande.
Det finns mycket du kan göra med ditt utseende och jag förmodar att du är någorlunda intressant.
Så det är inte kört. Men du kanske får nöja dig med en tjej som bara har shopping, smink och paradise hotel som intressen men det finns inte många sliddjur med intressanta personligheter så inget att hänga läpp över.

Men för att ge dig ett svar så kan du betala en kvinna för att föda ditt barn i de flesta länder, det kanske är olagligt i vissa länder men det är inte något någon kommer få reda på.



//Siegestor
Citera
2017-02-22, 20:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Det ska vara en vit kvinna, annars får ungen leva med rasism, till exempel skulle mamman vara thailändsk kommer dottern leva som en potentiell prostituerad bland vita och sonen vara bottenskrap bland vita kvinnor i Sverige.
Tadaaaaaa!
Där har vi orsaken till varför en kvinna inte frivilligt vill föda dig ett barn!!
Citera
2017-02-22, 20:50
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Tadaaaaaa!
Där har vi orsaken till varför en kvinna inte frivilligt vill föda dig ett barn!!
Sunt förnuft?
Citera
2017-02-22, 20:51
  #17
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Tadaaaaaa!
Där har vi orsaken till varför en kvinna inte frivilligt vill föda dig ett barn!!


Flashback männen i ett nötskal.
Först vill han ha råd och därefter får man detta inlägg. Då är det mer "som man bäddar får man ligga"


Händer enbart i Sverige att det finns så korkade människor som TS
Citera
2017-02-22, 20:53
  #18
Medlem
Tala om vad det är som gör att du inte får fatt på kvinnor och varför du är så hemsk att vara tillsamans med. Börja med att gå till botten med detta, jag är övertygad om att det finns en för dig också. Ett barn behöver både sin mor och sin far.
Citera
2017-02-22, 20:54
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Tadaaaaaa!
Där har vi orsaken till varför en kvinna inte frivilligt vill föda dig ett barn!!

Jag tror han menar att ungen kommer bli utsatt för rasism av andra. Inte att han kommer utsätta ungen för det. Varför betala en asiat för att göra detta då?



//Siegestor
Citera
2017-02-22, 21:23
  #20
Medlem
Afrolovers avatar
Svar på ämne.

Indien, finns säket fler länder, surugatmammma föder ditt barn m h a din spema och annonym europeisk äggdonator. Kostar dock en slant.
Citera
2017-02-22, 22:56
  #21
Medlem
Cleetus187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Allvarligt!!!
Är det inte så då?
Citera
2017-02-22, 22:59
  #22
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Tadaaaaaa!
Där har vi orsaken till varför en kvinna inte frivilligt vill föda dig ett barn!!

De flesta vill ha barn som ser ut som en själv och väljer således en partner med en liknande etnisk bakgrund, men få vågar erkänna det numera p.g.a. att man blir stämplad som en rasist då. TS är inte ensam om det.

Han har för övrigt helt rätt i att en halvasiatisk kille har svårare att få till det med tjejer än en vit kille. Även bland asiatiska kvinnor är vita män mer populära än asiatiska män.
__________________
Senast redigerad av Roidbert 2017-02-22 kl. 23:03.
Citera
2017-02-23, 00:19
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Vilket land kan man betala någon för att föda mitt barn?

I praktiken kan man göra det i Sverige, men är olagligt... Var kan man göra det lagligt?

Jag kan inte fixa tjejer/kvinnor på egen hand, så jag måste betala någon för att föda mitt barn.

De dyker säkert upp någon kvinna som passar dig annars får du väl försöka få fram en lag som ger dig rätten att få en äggdonator de är ju trotts allt lagligt med inseminering för kvinnor idag så de borde ju gå att göra de lagligt för en man att skaffa barn med hjälp av äggdonation och surogatmamma.
Citera
2017-02-23, 22:12
  #24
Medlem
Kan man fara till Tyskland eller Tjeckien och göra det helt lagligt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback