Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 23:33
  #145
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plataoplomo
Roma är Italiens svar på Arsenal, de vinner inte ett skit.

Skitsnack. Roma har inte haft tillnärmelsevis lika stora resurser och man har heller inte hållit fast vid tränare som visat sig vara enorma förlorare. Tvärtom.

Man har försökt gå framåt och visat ambition och en vilja att vinna. Till skillnad från piss-Arsenal.
2017-02-23, 23:35
  #146
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Banter min vän.



Hängde inte med där.
2017-02-23, 23:37
  #147
Medlem
foool13s avatar
Guidetti leder partydans i Ukraina.
2017-02-23, 23:41
  #148
Avstängd
Stukatjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Skitsnack. Roma har inte haft tillnärmelsevis lika stora resurser och man har heller inte hållit fast vid tränare som visat sig vara enorma förlorare. Tvärtom.

Man har försökt gå framåt och visat ambition och en vilja att vinna. Till skillnad från piss-Arsenal.

Denna förlorare till tränare har lika många ligatitlar med Arsenal som Roma har totalt
2017-02-23, 23:43
  #149
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Denna förlorare till tränare har lika många ligatitlar med Arsenal som Roma har totalt

Jag är ett gammalt Arsenal-fan och slutade bry mig runt 2011 när jag förstod att det egentligen inte spelade någon roll vad Wenger gjorde så länge han höll sig kvar med en plats i CL. Det är inte en inställning jag öht kan sympatisera med. Ha det så kul med Kroenke...
2017-02-23, 23:47
  #150
Avstängd
Stukatjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag är ett gammalt Arsenal-fan och slutade bry mig runt 2011 när jag förstod att det egentligen inte spelade någon roll vad Wenger gjorde så länge han höll sig kvar med en plats i CL. Det är inte en inställning jag öht kan sympatisera med. Ha det så kul med Kroenke...

Då vet vi.

För övrigt är ju årets EL upplagt för att Zlatan ska sälja ut Friends. United kommer inte tillåtas åka ur till vilket pris som helst.
2017-02-24, 00:46
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag är ett gammalt Arsenal-fan och slutade bry mig runt 2011 när jag förstod att det egentligen inte spelade någon roll vad Wenger gjorde så länge han höll sig kvar med en plats i CL. Det är inte en inställning jag öht kan sympatisera med. Ha det så kul med Kroenke...


Du är alltså en förrädare, du slutar hålla på ett lag för att fel folk enligt dig drar i trådarna... Fyfan vad vidrigt.
2017-02-24, 00:52
  #152
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Du är alltså en förrädare, du slutar hålla på ett lag för att fel folk enligt dig drar i trådarna... Fyfan vad vidrigt.

Haha. Det är Arsenal som har svikit mig med sitt fokus på 'profit' före framgång.

Oavsett har jag inget problem med det. Livet är kort. Slösa inte bort det på skit som tär på dig.
2017-02-24, 01:14
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Då vet vi.

För övrigt är ju årets EL upplagt för att Zlatan ska sälja ut Friends. United kommer inte tillåtas åka ur till vilket pris som helst.

Ja det ser inte så tufft ut. De kan ta det. Lite B för Zlatan om han vinner Europa league men ej CL. Kanske bättre att inte vinna alls?
Men dwt blir en sista chans med United, det kan ju gå.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback