Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-22, 19:29
  #37
Medlem
JokkMokks avatar
Majoriteten är i det spannet, helt klart.
Citera
2017-02-22, 19:33
  #38
Medlem
Händer rätt ofta att man får syn på kvinnor i 40-45 års ålder som man gärna haft en romantisk stund med. En del yngre kvinnor har uppfattningen att en kvinna tappar attraktionskraft efter 25 års ålder. Så länge en kvinna tar hand om sig (tränar, äter någorlunda rätt) så är detta skitsnack. En kvinna som är snygg när hon är 20 är i de flesta fall också snygg när hon är 35. Ibland blir hon tom sexigare med åren. Jag föredrar oftast det mogna kvinnliga utseendet framför det flickiga.
Citera
2017-02-22, 19:56
  #39
Medlem
Självklart, speciellt asiater (öst), dom ser sjukt unga ut för sin ålder.
Citera
2017-02-22, 19:58
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Självklart, speciellt asiater (öst), dom ser sjukt unga ut för sin ålder.

Och latinamerikanskor !
Citera
2017-02-22, 20:00
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Och latinamerikanskor !

Driver du? De ser ju apgamla ut efter 25 års åldern.
Citera
2017-02-22, 20:03
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plataoplomo
Driver du? De ser ju apgamla ut efter 25 års åldern.
Jag driver inte!!! Jag är 40 år och inte ens min hudterapeut trodde på mig, jag fick visa upp mitt leg ( vilket jag fortfarande får göra på systemet)och jag känner många latinas som inte ser ut att vara sina åldrar!
Citera
2017-02-22, 23:59
  #43
Medlem
Roidberts avatar
Det finns gott om vackra kvinnor kring 30-35. De är dessutom generellt behagligare att umgås med samt att de är stabilare känslomässigt vilket kompenserar mer än väl att de inte ser lika bra ut som i sin ungdom.

När det kommer till dejting, filtrerar jag bort alla tjejer under 25 direkt. De är i regel för ytliga och ointressanta.
Citera
2017-02-23, 01:25
  #44
Medlem
R.Bloodworths avatar
Varför är det så himla många som anser att 30~ är en mardröms/dödsdömd ålder? I min bok är 30-35 fortfarande ungt. Inte ungt som i 18-28 men det är faktiskt ungt. Tar man någorlunda hand om sig så är det inte alls ovanligt att hitta snygga människor vid den åldern.
Citera
2017-02-23, 08:43
  #45
Medlem
Don Fadäsos avatar
Ja
Citera
2017-02-23, 08:47
  #46
Medlem
Pirre77s avatar
Självklart är kvinnor vackra även över 25, snarare tvärtom än vackrare då de mognat i sitt utseende. Tjejer under 25 duger såklart till att ligga med, men ett förhållande? Nja, de är generellt för omogna.
Citera
2017-02-23, 09:07
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Va jag förstått så är det upp till 25 år som kvinnor kan vara vackra i mäns ögon. Om en kvinna är 30-35 och är intresserad av män som är 45-50, finns det nån chans att dessa män finner henne attraktiv och blir kåta på henne?

30-35 är en mycket bra ålder på kvinnor. Finns en hel del i nämnd ålder som är värda att vila ögonen på.
Även kvinnor i högre ålder som är måna om sitt yttre.
Citera
2017-02-23, 09:16
  #48
Medlem
Geomeisters avatar
Anledningen att snäppet äldre män inte attraheras av kvinnor i 30 års åldern är väl för att dom i den åldern redan har barn eller inte vill ha barn. Många kvinnors liv kring 30 - 40 handlar om att skaffa barn. Vilket är fullt naturligt. Om då du är äldre och inte orkar med allt var det innebär för du vill inte ha barn är det klart tjejer i den åldern ofta räknas bort. Det har inget med utseende att göra.

Vad är vacker? Något supermodellsideal som bara gäller 19-åringar? Jag tycker mig se kvinnor i alla möjliga åldrar som jag skulle säga är attraktiva. Sedan kanske en 51 åring är attraktiv på ett annat sätt än en 22-åring, men det hoppas jag majoriteten av mänskligheten förstår. Det är inte meningen att massa 21-åriga killar ska tråna efter 50 + kvinnor. Även om det inte är så konstigt i enstaka fall. Fan den kvinnan skulle kunna vara hans mamma! *Flämt*

På mitt jobb jobbar många kvinnor. Allt i åldrarna mellan 18 - 65. Alla är inte attraktiva, men ganska många är det. Jag sitter inte direkt och gapar åt kvinnor väsentligt äldre än mig, men visst tusan ser jag kvinnor i alla åldrar som skulle placera som attraktiva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback