Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-23, 08:57
  #13
Avstängd
negrofobens avatar
Klart som fan att Usa har värre kriminalitet än Sverige. Med alla dessa negrer och andra blattar blir det så! Snart ser.det lika ut här om massimporten av Mena folk fortsätter.
Citera
2017-02-23, 17:23
  #14
Medlem
Ja, Carl Bildt gör ett riktigt självmål. Jag tog upp det i en annan tråd.

Det är inte så smart att jämföra kriminalitet med städer i USA där vita är i minoritet.

Det som är skrämmande är att jag, så sent som för 10 år sedan, tyckte att Carl Bildt var en vettig och förnuftig person.
Citera
2017-02-23, 17:32
  #15
Avstängd
Mad monks avatar
Pga. PK-media kommer vi snart ha samma brottsnivå i Sverige som i USA. Sverige kommer bli lika segregerat och hopplöst som sin storebror. Vänstern kallar det för utopi jag kallar det för mardröm.
Citera
2017-02-23, 17:38
  #16
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ja, Carl Bildt gör ett riktigt självmål. Jag tog upp det i en annan tråd.

Det är inte så smart att jämföra kriminalitet med städer i USA där vita är i minoritet.

Det som är skrämmande är att jag, så sent som för 10 år sedan, tyckte att Carl Bildt var en vettig och förnuftig person.

Samma här men CB har ju egentligen inget val att säga annat, han efterträdare är ju arkitekten bakom dagens djupt segrerade samhälle, nämligen Reinfeldt.
CB måste ju följa partilinjen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback