Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-22, 17:57
  #13
Medlem
Torpedullas avatar
Du måste gå. Relationen kommer aldrig att bli bättre. Hon har redan börjat klanka ner på din familj och det kommer hon aldrig att sluta med. Hon verkar vara en väldigt bestämd person som är van att få som hon vill. Låt henne inte få det denna gång. Det skulle hon må väldigt bra av. Hon tycker antagligen att du är en mes och tror nog inte att du skulle kunna lämna henne. Säg det rakt ut. Ni är unga och hon har redan börjat bete sig som en gammal satkärring. Tänk vad som väntar på dig om 20
år....
Citera
2017-02-26, 02:36
  #14
Medlem
Lite komiskt.. Du kanske ska dumpa din tjej och jag min kille och så kanske vi ska pola ihop, för jag har ungefär samma problematik med min kille.

Nej då skämt och sido. Jag förstår att du känner dig frustrerad och vilsen. Jag är i samma sits på många sätt men ändå inte. Jag har många drömmar och visioner för min/vår framtid, men ingenting jag ser skrivet i sten. Även om jag har dessa drömmar är jag beredd att kompromissa, för i slutändan är det honom jag vill dela livet med. Han däremot kan inte kompromissa, det är hans sätt eller inte alls i de flesta frågor.

Jag antar att jag inte gett dig så mycket råd, men läste ditt inlägg och kände igen mig i frustrationen och ville väl att du skulle veta att du inte är ensam. Men om jag ska ge dig ett råd, så är det att utgå från dig själv. Känner du att dina drömmar kommer hamna på hyllan, att du kommer offra allt för denna tjej utan att få något tillbaka och att det kommer fortsätta på detta sätt i 10 år till så tror jag du kommer må bättre av att gå vidare ensam.

Håller tummarna för att problemen reder ut sig, gör de inte det vet jag att du är stark och kommer ha ett fantastiskt liv ändå!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback