Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-22, 12:25
  #1
Medlem
När ni träffat någon ni fattat intresse för, hur mycket kontakt har ni när ni inte ses? Vad handlar det ni skriver om?

Tänker stadiet att man träffats 1-3 gånger och försöker ta relationen vidare.

Tycker att det är skitsvårt med balansen i att höra av sig för mycket/vara för passiv. Har fördelen att jag är kille iaf - så man kan med gott mod ta lite mer initiativ

Har t.ex. inte haft någon kontakt med tjejen ifråga på några dagar nu, men vi har bestämt att ses till helgen. Känner lite att det kunde vara kul att höra hur det är med henne och visa lite intresse så men vill samtidigt inte riktigt sälja ut mig redan.
Citera
2017-02-22, 12:30
  #2
Medlem
Disko-Bosses avatar
Finns ingen magisk mall att gå efter då alla är olika med det där. Tänker du på henne och vill småsnacka lite så dra iväg ett meddelande bara, överanalysera det inte.
Citera
2017-02-22, 13:04
  #3
Medlem
kl4sseKocks avatar
Dra iväg ett meddelande och fråga hur dagen har varit t ex, får du motfrågor och inte svar som "bra" & "ok" så borde inte vara nåt problem att samtalet ska flyta.
Citera
2017-02-22, 18:13
  #4
Medlem
SKRIV!! Hör av dig!

Män är traditionellt de som är obligerade till att höra av sig,
så kvinnan väntar alltid ut en mans signaler! That s fact!

Är hon intresserad, så är hon det.
Är hon inte intresserad, så är hon inte det.
Citera
2017-02-22, 18:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Dra iväg ett meddelande och fråga hur dagen har varit t ex, får du motfrågor och inte svar som "bra" & "ok" så borde inte vara nåt problem att samtalet ska flyta.

Seriöst ALLA tjejer är sådana mot mig dock...
Citera
2017-02-22, 18:19
  #6
Medlem
Ja, fy fan vilket spel allt är, tänker jag. Har tänkt ungefär som du i liknande situation. Och kommit fram till att det är negativt att höra av sig. Tyvärr. Ha inte för höga tankar om kärlek eller kvinnor, så slipper du bli besviken.
Citera
2017-02-22, 18:33
  #7
Medlem
Hej TS!

Mina tips:

Efter forsta traffen ar det vanligt att ni skriver 1-2 ganger i veckan. Nar ni narmer er 4-5 so kan du skriva nagot varje dag eller varannan dag. Beror lite pa hur du stark din koppling ar till tjejen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback