Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-04-22, 01:57
  #49
Medlem
Enjoyers avatar
Härlig berättelse! Ibland trillar man dit men sunksex är också sex. Trots attityden verkar de ha varit uppenbart knullbara



Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Sedan kommer vi då till historien om de polska gatuhororna.

Det hela börjar genast efter att kommer ut från lägenhetsbordellen jag nämnde i föregående post. Jag glider långsamt nerför Vaclavplatsen när en blondin med något slitet utseende kommer fram till mig. Hon berättar att hon komer från Polen, vilket kan stämma utseendemässigt, åtmisone ser hon inte ut som en zigenare, och sedan går hon rakt på sak och föreslår 'blowjob and sex', vilket jag avböjer. Hon är riktigt envis och klamrar sig fast vid min arm men till slut lyckas jag bli av med henne. Då kommer ännu hennes polare, som är betydligt mörkare och eventuellt kan vara zigenare, och försöker med samma sak och jag tackar nej igen. Här skulle den här historien ta slut om jag var en vettig person. Men det är jag tydligen inte.

Vi får tag på en taxi och tar oss till mitt hotell. Inne på mitt rum börjar det hela ta smått absurda proportioner. Brunetten ser en liten hög med euromynt på ett bord som hon genast lägger beslag på, mitt framför näsan på mig, medan blondinen genast dyker in i kylskåpet för att se om hon kan hitta något intressant där. Saften och flaskvattnet duger inte så de får jag behålla. Efter att jag betalat för att de följde med till hotellet är det äntligen dags för lite action. Kläder åker av och brunetten suger upp ett stånd och sedan vill blondinen att vi går in på toaletten och knullar, för hon vill inte att hennes polare skall se när hon knullar, påstår hon. Sagt och gjort, hon ställer sig framstupa över toalettstolen och jag knullar henne bakifrån utan glidmedel. Då går hon igång och är riktigt högljudd, 'Oh yeah, fuck me baby, yeah, fuck me hard baby...' höll hon på på värsta porrfilfsmanér tills

Helhet 4/10
Citera
2017-04-23, 23:20
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Det fina i kråksvängen är dock att som svensk man behöver man bara träna in sig lite i att peka med hela handen. Sen är du riktigt bra och het på marknaden i Öst. Speciellt om du vill ha en stadig flickvän som slår de flesta du kan få här hemma på marknaden av FI-partister.
Ja det känns onekligen så. Jag tycker man ser en massa skitsnygga brudar om rör sig med snubbar som inte ser så speciella ut. Med reservation för att jag lätt kan missbedömma dessa snubbar, speciellt då fokus ligger mera på brudarna. Men nog borde man väl kunna sikta 1-2 poäng högre i öst än i Sverige?
Citera
2017-04-23, 23:22
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzor10
Hej,

Angående polackerna du åkt på, är de inte samma som står utanför Radisson? Två blonda och en mörkhårig. En av blondinerna är lite mulligare varav den andra är ganska petite?
Någon mullig blondin såg jag aldrig, men nog torde det vara dem det handlar om.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback