Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-21, 13:57
  #1
Medlem
Hej! Jag och min tjej tänkte ha sex sist vi var med varann. Allt fick bra, förutom att jag inte kunde få stånd... Jag fick det ibland, fick upp den halvvägs men sen slaknade den. Hon låg helt naken i sänge, hon tröck sig mot mig och allt men jag fick inte upp den. Ibland fick jag halvstånd. Men den slaknade fort. Jag är 18 år och har inte diabates eller nåt(hört att det kan orsaka problem med stånd). Går inte heller på några mediciner. Jag vet inte om det var stress eller prestationsångest. Jag märkte iallafall inte av att jag hade det. Så jag vet inte riktigt om det var det. Så jag undrar. Vad kan jag göra för att jag ska kunna få stånd? Slappna av? Men hur isåfall? Motivera gärna om ni skriver nåt. Jag är 17 år så jag tvivlar på att de kan vara nån diagnos eller något liknande. Jag har inte heller diabetes, vilket jag hört kan vara orsak till detta. Snälla hjälp! Vi låg och höll på i flera timmar. Hon låg helt naken i flera timmar men jag flick ändå inte stånd... Jag fattar inte hur.... Jag tycker att hon är sexig och snygg så det är inga problem med det. Snälla hjälp!
Citera
2017-02-21, 14:00
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Du var nog bara nervös, alternativt för ivrig.

Det har hänt mig också en gång.
Citera
2017-02-21, 14:06
  #3
Medlem
Jr.Sopranos avatar
Var du packad? Det är få saker som får den lille krigaren så trött som sprit. Låt bli att kröka nästa gång så ska du se att det går bättre. Den finns en anledning att det kallas vinballe eller whiskey dick på engelska.
Citera
2017-02-21, 14:10
  #4
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve14
Snälla hjälp! Vi låg och höll på i flera timmar. Hon låg helt naken i flera timmar men jag flick ändå inte stånd... Jag fattar inte hur.... Jag tycker att hon är sexig och snygg så det är inga problem med det. Snälla hjälp!
Kan ofta bli så när man vill men, har prestationsångest. Kan också bero på att det var en tjej som låg naken bredvid dig...
Citera
2017-02-21, 14:13
  #5
Medlem
Salah-Abdeslams avatar
Slicka fittan på henne så får du nog stånd.
Citera
2017-02-21, 14:18
  #6
Medlem
Jag tror att det har hänt de flesta så även mig, den mentala biten kan spela kroppen ett spratt. Sex är så mycket mer än att smälla på. Ömhet närhet mm oroa dig inte om du gör det så kommer det att bli ännu värre.
Citera
2017-02-21, 14:53
  #7
Medlem
Clay Allisons avatar
Tycker det låter som diabetes jag.
Citera
2017-02-21, 14:55
  #8
Medlem
LifeIsGranteds avatar
Är du porrskadad? Då kan något/några års avhållsamhet från internetporr kanske hjälpa. Alltså inget mer sådant nu. Fokusera på flickvännen din här dan efter.
Citera
2017-02-21, 15:19
  #9
Medlem
Tänder du på din tjej? Har ni haft sex tidigare eller var detta första gången? Om du svarar ja på båda så är det troligtvis bara prestationsångest, du vill få upp den så gärna och det gör bara att det blir ännu svårare att få upp den.
Citera
2017-02-21, 15:29
  #10
Medlem
Nazipolizeis avatar
Ha lite förspel innan, släpp alla prestationer gå bara in för att njuta av varandras sällskap så får du upp den när du minst av allt anar/minst av allt tänker på det.

Slicka fitta, få henne att suga av dig, livet är en lek!
Hade gött!
Citera
2017-02-23, 20:51
  #11
Avstängd
det händer alla! acceptera det bara.
Citera
2017-02-24, 11:55
  #12
Medlem
Obituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve14
Hej! Jag och min tjej tänkte ha sex sist vi var med varann. Allt fick bra, förutom att jag inte kunde få stånd... Jag fick det ibland, fick upp den halvvägs men sen slaknade den. Hon låg helt naken i sänge, hon tröck sig mot mig och allt men jag fick inte upp den. Ibland fick jag halvstånd. Men den slaknade fort. Jag är 18 år och har inte diabates eller nåt(hört att det kan orsaka problem med stånd). Går inte heller på några mediciner. Jag vet inte om det var stress eller prestationsångest. Jag märkte iallafall inte av att jag hade det. Så jag vet inte riktigt om det var det. Så jag undrar. Vad kan jag göra för att jag ska kunna få stånd? Slappna av? Men hur isåfall? Motivera gärna om ni skriver nåt. Jag är 17 år så jag tvivlar på att de kan vara nån diagnos eller något liknande. Jag har inte heller diabetes, vilket jag hört kan vara orsak till detta. Snälla hjälp! Vi låg och höll på i flera timmar. Hon låg helt naken i flera timmar men jag flick ändå inte stånd... Jag fattar inte hur.... Jag tycker att hon är sexig och snygg så det är inga problem med det. Snälla hjälp!

Du är 18 år och har inte diabetes eller nått.
Du är 17 år och har inte diabetes.
Du kunde inte få ett ordentligt stånd, men det gick bra. Vad var det som gick bra?
Skönt med sportlov?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback