Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-24, 13:10
  #1
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Surfade lite ebay och fick syn på denna: http://cgi.ebay.com/NEW-45-FLAT-SCRE...ayphotohosting

$ 35 och fri frakt för en 45" plasma-tv och man kan betala direkt utan att bjuda på den.

1. Hur kan det vara så billigt?
2. Är det en ren bluff?
3. Om det inte är en bluff, hur kan de tjänat något på det?
4. Kan det vara en låtsas-tv?

Någon som vet hur det ligger till?
Citera
2005-12-24, 13:17
  #2
Medlem
Arthur Dents avatar
Det blir ju bara gissningar, men min är att det är en bluff. Eller också är teven helt skit.
Citera
2005-12-24, 13:37
  #3
Medlem
Sgt John Keels avatar
Funderat på att läsa texten? Om min engelska inte är helt borttappad så säljer han en lista med namn på grossister av 45" plasma TV.

/Adrian
Citera
2005-12-24, 13:49
  #4
Avstängd
japp det stämmer! bara en lista tyvär.

Kommer ihåg att det var en på EBAY som sålde ett kort på playstation 2 med några spel.. Ingen läste texten ordentligt och han fick hyfsat bra betalt om jag inte minns fel =)
Citera
2005-12-24, 13:52
  #5
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt John Keel
Funderat på att läsa texten? Om min engelska inte är helt borttappad så säljer han en lista med namn på grossister av 45" plasma TV.

/Adrian

Så kan det ju också vara...

Tack.
Citera
2005-12-25, 13:11
  #6
Medlem
hEikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appulip
japp det stämmer! bara en lista tyvär.

Kommer ihåg att det var en på EBAY som sålde ett kort på playstation 2 med några spel.. Ingen läste texten ordentligt och han fick hyfsat bra betalt om jag inte minns fel =)

haha! så jävla klockrent!
Citera
2005-12-25, 13:19
  #7
Avstängd
Kólla va lite andra grossist böcker han säljer
Citera
2005-12-26, 01:12
  #8
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appulip
Kommer ihåg att det var en på EBAY som sålde ett kort på playstation 2 med några spel.. Ingen läste texten ordentligt och han fick hyfsat bra betalt om jag inte minns fel =)

Såg en som sålde en bild på sin dator. Levereras via e-post. Den som vann auktionen skickade en bild på sina pengar har jag för mig.

Det var dock ett vackert foto.

/Adrian
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback