Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-20, 20:42
  #1
Medlem
Är trött på Sverige , eller ska jag säga Svyrien ? Sviran ? Svafrika ?

Är less på allt som händer , här är inget tryggt ställe föra sina gener vidare .

Förslag ? Inte bara jag vissa andra vill härfrån med .
Citera
2017-02-20, 20:47
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2017-02-20, 20:48
  #3
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Japan. De är dock - tyvärr - jävligt strikta med invandringen.
Citera
2017-02-20, 21:25
  #4
Medlem
borrasss avatar
island?
Citera
2017-02-20, 21:28
  #5
Medlem
Sqrbankens avatar
Som föregående post skulle jag säga Japan. Men av samma anledning till att det är så etniskt homogent så blir det svårt för dig att få medborgarskap. Du måste erbjuda nått de har brist på; vilket på en del håll är goda engelskakunskaper. För att bli engelsklärare antar jag du dock måste kunna japanska och det är tydligen smärtsamt svårt att lära sig

Orbán erbjöd väll europeiska inbreeds att fly till Ungern i takt med att deras samhällen kapsejsade under massinvandringen? Testa den linjen.
Citera
2017-02-20, 23:48
  #6
Medlem
singapore?
Citera
2017-02-20, 23:55
  #7
Medlem
Roland Janssons avatar
Nya Zeeland, Island, Färöarna. Finland kanske
Citera
2017-02-21, 00:00
  #8
Medlem
Torpedullas avatar
Tror inte att du skulle klara av att integrera dig i Japan, Finland eller nåt annat land heller förresten. Är du gångbar och språkbegåvad?
Citera
2017-02-21, 00:07
  #9
Medlem
Flen.
Citera
2017-02-21, 00:16
  #10
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Tror inte att du skulle klara av att integrera dig i Japan, Finland eller nåt annat land heller förresten. Är du gångbar och språkbegåvad?


Vad skulle vara problemet om han flyttade till finska Österbotten? Majoriteten talar Svenska. Finska går att lära sig med tiden.

Reykjavik är nog Europas säkraste stad, står oss nära kulturellt och etniskt, dock kan språket bli jobbigt.

Jag skulle nog satsa på en svensk ort i Finland.

Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
singapore?

Fly till en asiatisk diktatur? Hela staden är även en mångkulturell soppa med araber och indier och sydasiater.
Lycka även till med att ens få ett arbetstillstånd till ett av världens mest restriktiva länder.

Bra förslag, kom med flera.
__________________
Senast redigerad av ReiseReise 2017-02-21 kl. 00:19.
Citera
2017-02-21, 00:50
  #11
Medlem
Estland är mycket trevligt, och de kan många språk. Det gäller bara att hålla sig undan Narva i norr där ryssarna håller till, mindre trevligt där.
Citera
2017-02-21, 09:25
  #12
Medlem
Europes avatar
Japan. Men det är inte heller det allra mest enklaste landet att flytta till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback