Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-25, 10:50
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelatm
Det enda jag kan tänka mig är att det finns vissa tvättmaskinstyper som på något udda sätt "äter" upp och spottar ut samt tillbaka klädesplagg som de tagit då jag funnit underkläder här hemma som måste ha tillhört de förra ägarna.

Reser du mycket i jobbet? Om svaret är ja så finns det nog säkert en rimlig förklaring.....
Citera
2017-02-26, 04:27
  #26
Medlem
8711s avatar
Kanske är spännande för småkillar, jag vet inte. Jag känner inget intresse av det. Har svårt att förstå fascinationen vissa har över använda trosor. Skaffa en flickvän att slicka istället så blir det bra med det där
Citera
2017-02-26, 12:13
  #27
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Kanske är spännande för småkillar, jag vet inte. Jag känner inget intresse av det. Har svårt att förstå fascinationen vissa har över använda trosor. Skaffa en flickvän att slicka istället så blir det bra med det där

Nog är det säkert något som småkillar sysslar med som du skriver och tycker det är kul. Men jag tror nog att det också är en fetisch som vissa har. Här på Flasback finns ju trådar för de som har denna dragning. Jag har aldrig råkat ut för stöld inte ens när jag bodde i lägenhet med kollektiv tvättstuga men däremot har jag på PM fått förfrågan om jag säljer trosor.
Citera
2017-02-26, 12:22
  #28
Medlem
trenbiffs avatar
Aldrig hört talas om de och aldrig gjort de.
Citera
2017-02-26, 12:39
  #29
Medlem
MartinStLouiss avatar
Folk brukar lägga kvarglömda kläder på en hatthylla, så att ägaren ska kunna hämta tillbaka dem. Ett par gånger har jag sett ett par trosor ligga där, men har aldrig plockat med mig några hem. Förstår inte riktigt varför man skulle göra det.
Citera
2017-02-26, 23:03
  #30
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Folk brukar lägga kvarglömda kläder på en hatthylla, så att ägaren ska kunna hämta tillbaka dem. Ett par gånger har jag sett ett par trosor ligga där, men har aldrig plockat med mig några hem. Förstår inte riktigt varför man skulle göra det.

Varför är väl ganska uppenbart? Otvättade så gillar dom att sniffa fittdoft och runka. Är det rena eller nya trosor så är det en fetisch för underkläder, material, storlekar osv vi talar om.

Som sagt, definitivt inget för mig och inget jag sysslar med eller är det minsta intresserad av, men att förstå vad det är till för är inte svårt att förstå
Citera
2017-02-26, 23:13
  #31
Medlem
Rarogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Nä. Men ger mig fan på att det är någon jävel som snor mina strumpor.. På något vänster är det alltid någon utav tvillingarna som fattas
https://www.youtube.com/watch?v=amT6ehwLwyo

Case solved.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback