Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-20, 15:05
  #1
Medlem
Som oskuld är jag lite nyfiken på hur mäns sexualitet är. Om ni tex tittar på en påklädd kvinna som ni finner attraktiv rör sig snoppen rent fysiskt så att om kalsongerna var av att man rent objektivt skulle se att den rör på sig eller är det mer en upplevd känsla? Och liknande saker ni vet om mäns sexualitet får ni gärna berätta för en nyfiken oskuld som vill lära sig lite om mäns sexualitet.
Citera
2017-02-20, 15:11
  #2
Avstängd
majduns avatar
haha , nej den lille rör inte på sej om man tittar på någon , nog för att Lilleman kan härja i bland , men krävs helt andra känslor för att det ska börja sprattla i kalsongerna
Citera
2017-02-20, 15:12
  #3
Medlem
Det ska väl mycket till för att den ska röra sig. Det man känner när man får bonge är att det känns som om magen knyter sig nästan och känner hur den blir större. Mer är det inte egentligen. Däremot kan man röra på den upp och ned när man har bonge men det kräver en aktiv rörelse om man inte blir kittlad i närheten av kuken vilket kan leda till en ofrivillig rörelse (upp och ned).
Citera
2017-02-20, 15:16
  #4
Medlem
Oldberrys avatar
Nej, det gör den inte.
Citera
2017-02-20, 15:19
  #5
Avstängd
Jag får alltid stånd i närheten av heta arabiskor och turkiskor. Stod en gång i kön i affären och framför mig var en riktigt het arabiska och när hennes parfym nådde mina näsborrar så sa det bara fjoing och jag stod där med en reslig kuk. Riktigt pinsamt men jag vet inte om nån märkte.
Citera
2017-02-20, 15:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning
Som oskuld är jag lite nyfiken på hur mäns sexualitet är. Om ni tex tittar på en påklädd kvinna som ni finner attraktiv rör sig snoppen rent fysiskt så att om kalsongerna var av att man rent objektivt skulle se att den rör på sig eller är det mer en upplevd känsla? Och liknande saker ni vet om mäns sexualitet får ni gärna berätta för en nyfiken oskuld som vill lära sig lite om mäns sexualitet.

Så fort en kvinna visar sig och en tanke på sex med henne på något sätt uppstår i min hjärna så reser sig såklart kuken.

Annars är man nog impotent tänker jag.
Citera
2017-02-20, 15:53
  #7
Medlem
Kennethkvartings avatar
Ja alltså, min kuk är en så kallad "grower" och inte en "shower". Den är pinsamt liten i slakt tillstånd och markant mycket större när jag har stånd.

Jag var och badade på badhuset med mina barn och min fru för några helger sedan, då var det en sexig kvinna där. Sedan när jag bastade (bastade ensam)tänkte jag lite på henne, då fick jag halvstånd och då kan man utan tvekan säga att det syns att jag var upphetsad.

Låt säga att jag hade suttit ute i simhallen och låtit tankarna driva iväg på samma sätt som i bastun, då hade det definitivt synts på badbyxorna också.

Emellertid blir jag inte upphetsad varje gång jag råkar titta på en kvinna som ser trevlig ut. Det kan behövas att kvinnan gör nåt särskilt eller sticker ut på nåt sätt.
Citera
2017-02-20, 17:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning
Som oskuld är jag lite nyfiken på hur mäns sexualitet är. Om ni tex tittar på en påklädd kvinna som ni finner attraktiv rör sig snoppen rent fysiskt så att om kalsongerna var av att man rent objektivt skulle se att den rör på sig eller är det mer en upplevd känsla? Och liknande saker ni vet om mäns sexualitet får ni gärna berätta för en nyfiken oskuld som vill lära sig lite om mäns sexualitet.

Ja, den börjar krypa runt som en liten snigel o sniffar runt efter något att gömma sig i.

Varför inte ta reda på vad som gäller för den man som du träffar istället för att låta dig färgas av andras åsikter o tankar?
Citera
2017-02-20, 21:04
  #9
Medlem
När man var 14-15 så kunde man påverka det där ganska mycket.
Bara att tänka på lite nakna kvinnor så började det röra på sig.
Det kunde vara ett smidigt sätt om man t.ex. var ute och cyklade och paketet låg lite snett till.

Idag (ca 30 ish), så reagerar jag knappt på att en naken kvinna ligger framför mig, om hon inte är modellsnygg. Det behövs mer förspel och inspiration för att jag skall bli kåt på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Oskuld och har varit medlem på fb så länge? Nä du, du trollar hej vilt nu.

Ts är förmodligen en 40+ årig homosexuell man, men det spelar ingen roll, vi kan bjuda på den lilla underhållningen.
__________________
Senast redigerad av banankaka12 2017-02-20 kl. 21:09.
Citera
2017-02-20, 22:31
  #10
Medlem
Hermann666s avatar
Det första en man gör när han ser en kvinna är att bestämma sig för om han skulle vilja ha sex med henne. Alltid. Tänk på det nästa gång du möter en man.
Citera
2017-02-20, 22:54
  #11
Medlem
Ja, om jag kollar på någon och är på ett sånt där humör att jag låter tankarna löpa fritt så kan det hända att den rör på sig, kan rent av bli riktigt bångstyrig.

Det är normalt för en pojke i min ålder.
Citera
2017-02-23, 13:44
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det första en man gör när han ser en kvinna är att bestämma sig för om han skulle vilja ha sex med henne. Alltid. Tänk på det nästa gång du möter en man.

Är det verkligen så?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback