Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 06:34
  #1
Medlem
E14s avatar
Jag har alltid fått hjälp av min sett min polare skjuta men aldrig intresserat mig för det. Nu dog han i en bilolycka för ett par dagar sedan och igår fick jag tog på ett gäng morfintabletter. Jag och ett par av hans polare tänkte skjuta upp det vi har till hans minne och gå vidare men vi har noll koll.

Hur mycket vatten ska man ha till sin dos? Vi är alla opiatovana. Har testat annat tidigare men det är år mellan uppehållen.
Vad ska det vara för mått på kanylerna?
Vad är en bra första dos på morfin?
Bästa stället att köpa tillbehör?
Citera
2017-02-20, 07:11
  #2
Medlem
Är det ingen av er som har koll om ni är flera stycken? Eller är det första gången för alla?
Citera
2017-02-20, 09:10
  #3
Medlem
E14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ripp99
Är det ingen av er som har koll om ni är flera stycken? Eller är det första gången för alla?

De andra har liksom jag varit sugna på att prova nån gång men det har inte stått särskilt högt upp på vår "att-göra"-lista. Nu efter vår väns bortgång känns det symboliskt och fint. Har sökt en del på internet men det är svårt att hitta något som är skrivet med färskingar i åtanke.
Citera
2017-02-22, 08:09
  #4
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E14
De andra har liksom jag varit sugna på att prova nån gång men det har inte stått särskilt högt upp på vår "att-göra"-lista. Nu efter vår väns bortgång känns det symboliskt och fint. Har sökt en del på internet men det är svårt att hitta något som är skrivet med färskingar i åtanke.

Jag brukar ta 3ml till 2st 60mg. Lite kokas bort men man får fylla på lite när man kokat klart så lösningen blir mer flytande.
Det ska absolut inte stormkoka, bara bubbla lite tills dom krossade tabletterna löst sig så gott det går.
Filtrera tills lösningen ser helt klar ut, även om det krävs 3 filtreringar. Sen skjut! Du kommer inte bli besviken.
Tråkigt med din vän. Fint sätt att hedra honom på.
Citera
2017-02-22, 13:18
  #5
Medlem
Spliffmeisters avatar
Vad heter dem? Dolcontin/Depolan eller är det Morfin Special 10 eller 20 mgs?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback