Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-19, 20:41
  #1
Medlem
Två killar har sex. Vad anser du är mest "bögigt"?
Att ge eller att ta?

Vore tacksam om så många som möjligt svarade
Citera
2017-02-19, 20:48
  #2
Avstängd
Hahaha att få är bögigast att ge är manligt
Citera
2017-02-19, 20:52
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Horer
Hahaha att få är bögigast att ge är manligt
Word. Att ge är knappt bögigt alls.
Citera
2017-02-19, 21:12
  #4
Medlem
CtrlAltCats avatar
Beror ju på hur känslorna ligger. Om du ger din partner eftersom du älskar honom och vill tillfredsställa honom, så är det ganska bögigt. Gör du det enbart för att du själv tycker det är skönt så är det inte riktigt lika bögigt. Förhållandet mellan hur mycket du gör det för hans skull och hur mycket du gör det för din skull anger hur bögigt det är, tycker jag. Sen så kan man ju säga att det är bögigt oavsett eftersom du trots allt ligger med en annan man.
Citera
2017-02-19, 21:25
  #5
Medlem
Man ser att användare på Flashback även blivit hjärntvättade av marxismpropagandan. Oy vey goy, man är inte homosexuell för att man har sex med andra män.

Det är definitionen av homosexualitet.

Ta er bögeri någon annanstans.
Citera
2017-02-19, 22:07
  #6
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrefnas
Man ser att användare på Flashback även blivit hjärntvättade av marxismpropagandan. Oy vey goy, man är inte homosexuell för att man har sex med andra män.

Det är definitionen av homosexualitet.

Ta er bögeri någon annanstans.

Vilken situation hade du helst befunnit dig i?
Citera
2017-02-19, 22:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vilken situation hade du helst befunnit dig i?

Hade inte befunnit mig i någon av de situationerna.
Citera
2017-02-19, 22:55
  #8
Medlem
Två män som har sex är rätt bögigt överlag, jag tycker la inte nån övertrumfar den andre i bögighet.

Gay är gay oavsett vilken ände på kuken man sitter.
Citera
2017-02-20, 01:10
  #9
Medlem
KaffeFnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Två män som har sex är rätt bögigt överlag, jag tycker la inte nån övertrumfar den andre i bögighet.

Gay är gay oavsett vilken ände på kuken man sitter.

Skulle säga att det är jävligt gay att sätta på tjejer som varit med andra killar. Man gnider ju indirekt penis med flera andra män, jämförbart med att hitta sin polares fleshlight och använda den.

Så du är förmodligen väldigt gay också
Citera
2017-02-20, 01:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeFnask
Skulle säga att det är jävligt gay att sätta på tjejer som varit med andra killar. Man gnider ju indirekt penis med flera andra män, jämförbart med att hitta sin polares fleshlight och använda den.

Så du är förmodligen väldigt gay också

Med din logik är det också väldigt gay att skaka hand, tänk hur många som har runkat med just den handen. Man har ju indirekt runkat av halva Sverige då ju.
Citera
2017-02-20, 10:07
  #11
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrefnas
Hade inte befunnit mig i någon av de situationerna.

Men nu befinner du dig i den situationen. Det är antingen knulla eller bli knullad. Du sitter 24 år för stöld av en chokladkaka på Konsum. Och dina medfångar tvingar dig till denna handling annars blir du shanked.

Knullar du, eller blir knullad?
Citera
2017-02-20, 11:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Men nu befinner du dig i den situationen. Det är antingen knulla eller bli knullad. Du sitter 24 år för stöld av en chokladkaka på Konsum. Och dina medfångar tvingar dig till denna handling annars blir du shanked.

Knullar du, eller blir knullad?

Fast jag stjäler inte. Sedan vet jag inte vad detta har med topic att göra då detta är närmaste våldtäkt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback