Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-19, 20:16
  #1
Medlem
Jag har varit gift i många år men gick genom en skilsmässa förra året. Sedan dess lever jag spartanskt i en etta, ex-frun har hand om barnen (gemensamt beslut) tills jag har fått ekonomi nog att ha större boende. Jobbar som musiklärare i gitarr och piano.

I januari sedan träffade jag en tjej i tunnelbanan som varit min elev tidigare och som jag hade en trevlig kontakt med då, men så klart som lärare och elev. Hon la till mig på FB och vi pratade långt och trevligt om musik där en kväll.

Hon är 19, jag är 43, alltså 24 års åldersskillnad.

Några kvällar senare behövde hon skjuts till en musikgrej i Södertälje och jag erbjöd mig att hjälpa henne. Sedan dess har det blivit två andra liknande tillfällen då jag hjälp henne med saker (t ex att lasta hennes musikprylar från en replokal).

I torsdags frågade hon mig om jag vill följa med på en spelning med hennes kompis band. Det kändes märkligt men ändå väldigt spännande att hon ens frågade, så jag tackade ja, efter viss övervägning. Ska jag vara helt ärlig så onanerade jag samma kväll och tänkte på henne.

Igår var vi på spelningen, den var lång och sen och hon frågade om hon kunde få slagga hos mig efteråt. Visst fick hon det. Vi satt och pratade och drack vin till kl 3 inatt och sedan hade vi sex. Kändes ofattbart att ens få se henne naken och ännu mer otroligt att få vara med henne så klart.

Sedan sov hon här i natt, vi hade sex igen på morgonen och sedan åkte hon hem. Kände mig kär på ett ungdomligt sätt som så klart bara är patetiskt när man ser det nyktert.

Nu på eftermiddagen sov jag igen lite timmar från inatt och vaknade nyss med hemska skuldkänslor. Spelar upp scener i mitt huvud där alla kommer vet att jag låg med henne, att det kommer se ut som en våldtäkt, att jag blir av med mitt jobb, att min familj får veta.

Nu fick jag precis ett nytt sms om att ses på tisdag. Fick stånd bara jag läste det. Samtidigt är detta bara så sjukt och fel. Vad skulle ni gjort?
__________________
Senast redigerad av TodayForever 2017-02-19 kl. 20:35.
Citera
2017-02-19, 20:25
  #2
Medlem
Roidberts avatar
Träffa henne igen. Du har inte gjort någonting fel och dina skuldkänslor är löjliga rent ut sagt.
Citera
2017-02-19, 20:32
  #3
Medlem
vet ej varför du har skuldkänslor. så länge hon inte ljög om sin ålder så ser jag inga fel med vad ni gjorde. två vuxna som hade lite kul bara
Citera
2017-02-19, 20:33
  #4
Medlem
AA-suiteds avatar
Tycker inte att du har gjort något fel. Kör på. Låter trevligt. Hon är uppenbarligen kåt på dig eftersom hon tog alla initiativ så att du skulle ha gjort något fel ser jag inte. Om det mot förmodan skulle hände att någon blev misstänksam om att du gjort något fel (vilket med störst sannolikhet inte kommer hände vilket är anledningen till att jag inte gillar att ens nämna dessa paranoida tankebanor) har du sms som backar upp din version av historian.
Citera
2017-02-19, 20:34
  #5
Medlem
Don-Dallass avatar
Jag är glad för din skull. Låt inte dina rädslor för vad som anses vara socialt acceptabelt hindra dig. Du begår inget fel och så hon verkar ju faktiskt gilla dig.
Citera
2017-02-19, 20:34
  #6
Medlem
Kan inte heller förklara mina skuldkänslor. Att få ligga med en så ung tjej är väl nån slags fantasi man haft men i och med att jag är lärare så blir det extra förbjudet på nåt vis.

Lutar åt att vi ses på tisdag. Hon är utan tvekan det skönaste sex jag någonsin haft.
Citera
2017-02-19, 20:34
  #7
Medlem
Ok det är en stor ålderskillnad- so what??? Hon är vuxen och kan väl fatta sina egna beslut, eller hur?
Släpp skuldkänslorna och ta det lugnt.
Citera
2017-02-19, 20:38
  #8
Medlem
Tack för pepp! Ja, hon är vuxen i lagens mening men känns ändå som en ungdom för mig av några anledningar.

1. Hon bor hemma i sitt flickrum
2. Hon är min fd elev (iofs fem år sen men ändå)
3. Hon ser väldigt ung i kroppen. Speciellt kanske eftersom min senaste sexreferens är min exfru som är 42, men också för att hon har lite "poppig lolitastil" sådär och rakar sig där nere.
Citera
2017-02-19, 20:38
  #9
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Kan inte heller förklara mina skuldkänslor. Att få ligga med en så ung tjej är väl nån slags fantasi man haft men i och med att jag är lärare så blir det extra förbjudet på nåt vis.

Lutar åt att vi ses på tisdag. Hon är utan tvekan det skönaste sex jag någonsin haft.

Låt säga att dina kollegor/chef skulle få reda på detta: Skulle du kunna få problem eftersom du ligger med en 'gammal' elev?
Citera
2017-02-19, 20:39
  #10
Medlem
Luxuss avatar
Kör på förfan du e ju halvvägs till ålderdomshemmet reor inte ditt 80åriga jag kommer tacka dig för att du inte låg med en 19årong
Citera
2017-02-19, 20:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Låt säga att dina kollegor/chef skulle få reda på detta: Skulle du kunna få problem eftersom du ligger med en 'gammal' elev?

Nej det tror jag inte. Det har ju gått några år som sagt, och hon har ju "hunnit ifatt" lite åldersmässigt, men om det verkligen skulle komma ut så skulle det säkert bli socialt krångligt på jobbet.
Citera
2017-02-19, 20:41
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Kör på förfan du e ju halvvägs till ålderdomshemmet reor inte ditt 80åriga jag kommer tacka dig för att du inte låg med en 19årong

Ja, legat har vi ju redan gjort så den gränsen och erfarenheten är passerad. Frågan är om man borde fortsätta detta. Vet inte alls vad det kan leda till. Kanske att vi ligger några gånger till, kanske att vi utvecklar någon slags förhållande. Tror ju inte hon ser sin framtid med en gammal gubbe, och är det inte beständigt så kanske det gör mer skada än nytta att fortsätta. Det är så jag grubblar.
__________________
Senast redigerad av TodayForever 2017-02-19 kl. 20:44.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback