Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-19, 20:16
  #1
Medlem
Jag har varit gift i många år men gick genom en skilsmässa förra året. Sedan dess lever jag spartanskt i en etta, ex-frun har hand om barnen (gemensamt beslut) tills jag har fått ekonomi nog att ha större boende. Jobbar som musiklärare i gitarr och piano.

I januari sedan träffade jag en tjej i tunnelbanan som varit min elev tidigare och som jag hade en trevlig kontakt med då, men så klart som lärare och elev. Hon la till mig på FB och vi pratade långt och trevligt om musik där en kväll.

Hon är 19, jag är 43, alltså 24 års åldersskillnad.

Några kvällar senare behövde hon skjuts till en musikgrej i Södertälje och jag erbjöd mig att hjälpa henne. Sedan dess har det blivit två andra liknande tillfällen då jag hjälp henne med saker (t ex att lasta hennes musikprylar från en replokal).

I torsdags frågade hon mig om jag vill följa med på en spelning med hennes kompis band. Det kändes märkligt men ändå väldigt spännande att hon ens frågade, så jag tackade ja, efter viss övervägning. Ska jag vara helt ärlig så onanerade jag samma kväll och tänkte på henne.

Igår var vi på spelningen, den var lång och sen och hon frågade om hon kunde få slagga hos mig efteråt. Visst fick hon det. Vi satt och pratade och drack vin till kl 3 inatt och sedan hade vi sex. Kändes ofattbart att ens få se henne naken och ännu mer otroligt att få vara med henne så klart.

Sedan sov hon här i natt, vi hade sex igen på morgonen och sedan åkte hon hem. Kände mig kär på ett ungdomligt sätt som så klart bara är patetiskt när man ser det nyktert.

Nu på eftermiddagen sov jag igen lite timmar från inatt och vaknade nyss med hemska skuldkänslor. Spelar upp scener i mitt huvud där alla kommer vet att jag låg med henne, att det kommer se ut som en våldtäkt, att jag blir av med mitt jobb, att min familj får veta.