Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 01:09
  #13
Avstängd
Jegoooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jo, det har ju trots allt skett ett par stycken uppmärksammade gruppvåldtäkter på de här färjorna de senaste åren. Och det har som bekant inte varit namn i stil med Pekka, Jari eller Sven-Evert som nämnts i rättegångsprotokollen...
Jag kommer ihåg att hon skrev(nu suger jag på att leta eller söka fram inlägg) att hon var för massinvandring så hennes tårar betyder inget om dessa nu inte kommer från att någon MENA-snubbe berikade henne (frivilligt?)nyligen

TS, varför dra på en färja en alkoholfri neutral dag? Är det inte bättre mellan ons till lör?
Citera
2017-02-20, 22:48
  #14
Medlem
SkepticalHippos avatar
Eftersom frågan inte är akut, men helt klart rör relationer, så gör vi ett försök i en annan forumdel.

Relationsakuten --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2017-02-20, 23:54
  #15
Medlem
Skulle nog tippa att helgerna är bättre än o åka mitt i veckan då är det mest pensionärer o barnfamiljer som åker. Men för det mesta är det rätt värdelöst kryssning, åk på semester i Thailand istället det är ett säkert kort.
Citera
2017-02-21, 00:40
  #16
Medlem
teasardigs avatar
Men om man är en snål jävel och inte vill betala för sig?
Citera
2017-02-21, 01:17
  #17
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Gå till en prostituerad låter mer safe.

Det är väl nästan samma sak som att åka finlandsfärja? hahah
Finns riktiga horor där med, men annars är skillnaden att du betalar fulla otrogna slynor drinkar istället för pengar - Vad är skillnaden?

Otroheten på dessa båtar är nog säkert 70% bland kvinnorna!
Citera
2017-02-21, 02:51
  #18
Avstängd
Dirrtyfingerss avatar
Färja ? Jag är en snäll jävel sist gång jag åkte färja när man åkte över 14 Tim så låg jag med 2 brudar bara på över resan.
Mina vänner i hytten var inte så glada (dom tyckte att det var ett jävla spring) jag snackar om att man har två våningssängar i en hytt men jag är Svensk och ärligt jag kände bara en i hytten från början..
Lågpris målet var meningen med resan.

Hade jag kommit från Sandlådan så hade jag säkert delat med mig till brosh hororna?
Dagen efter på frukosten och vi var inte framme ännu Kiel.. Sade jag

-Lite impade kan ni väl vara?
Gääsp.
Citera
2017-02-22, 02:43
  #19
Medlem
Roidberts avatar
Jag har inte varit på kryssning själv, men jag har hört av en kompis att det är betydligt lättare att få till det där än på krogen.
Citera
2020-01-20, 19:17
  #20
Medlem
borgir82s avatar
Ligga på finlandsfärjor kan man få göra ordentligt om man vill.Jag åkte ensam med Viking Cinderella för 2 helger sedan.Hade druckit ett par öl och några drinkar på Club Étage och var precis på väg tillbaka till min hytt för att sova när jag stannade till och började prata med ett par.Dom visade sig vara frisinnade och bjöd med mig till deras hytt och resten kan ni nog räkna ut själva
__________________
Senast redigerad av borgir82 2020-01-20 kl. 19:41.
Citera
2020-01-21, 19:19
  #21
Medlem
Gillar du gott mogna 55+ kvinnor ? Kan du åka på mittveckan ? Då finns et nästan ingen konkurrens, bara en och annan blekfet finsk chauffis och några pensionärgubbar. Det kryllar av kåta medelsålders kärringar som vill ha ett litet äventyr med nån yngre med hårt stånd. Du måste va bra mesig för att inte få ligga.
Jag föredrar äldre, och får ligga varje gång jag åker utan större problem. Om dom är gifta eller inte, skiter jag i. Dom har gärna tröttnat på halvslak gubbkuk, och vill återuppleva "the real thing"
Citera
2020-01-21, 19:44
  #22
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Gillar du gott mogna 55+ kvinnor ? Kan du åka på mittveckan ? Då finns et nästan ingen konkurrens, bara en och annan blekfet finsk chauffis och några pensionärgubbar. Det kryllar av kåta medelsålders kärringar som vill ha ett litet äventyr med nån yngre med hårt stånd. Du måste va bra mesig för att inte få ligga.
Jag föredrar äldre, och får ligga varje gång jag åker utan större problem. Om dom är gifta eller inte, skiter jag i. Dom har gärna tröttnat på halvslak gubbkuk, och vill återuppleva "the real thing"

man måste säkert se bra ut annars tror jag inte det är så stor chans...
Citera
2020-01-21, 20:08
  #23
Medlem
ShallowInfidels avatar
Sist jag var på färja fick jag skamliga förslag från tjejer som jag anser är för unga till käringar väl över 60 och allt där emellan, jag försökte inte ens. Måste du bota ditt ståfräs så kan en färja definitivt vara din chans!
__________________
Senast redigerad av ShallowInfidel 2020-01-21 kl. 20:10.
Citera
2020-01-22, 01:37
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
man måste säkert se bra ut annars tror jag inte det är så stor chans...
Jag ser helt normal ut, inga problem. Visa vad du vill, men på ett trevligt och charmigt sett.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback