Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-20, 22:17
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatkalle
Snälla sluta skriva massa skit,det här måste vara tredje eller fjärde nicket du använder på ett halvår...finns snart inte en enda vettig människa kvar i den här forumsdelen som inte loggat ut för att dom har tröttnat på dig

är de en viss media*row eller nåt liknade ??
Citera
2017-02-20, 22:20
  #26
Medlem
tomatkalles avatar
Kan väl knappast vara annat,när ett jobbigt nick slutar skriva en massa skit börjar genast ett nytt med exakt samma stil...fattar inte att det vara så kul att ge en massa tips om grejer man inte har koll på.
Citera
2017-02-20, 22:25
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatkalle
Kan väl knappast vara annat,när ett jobbigt nick slutar skriva en massa skit börjar genast ett nytt med exakt samma stil...fattar inte att det vara så kul att ge en massa tips om grejer man inte har koll på.
Vafan jag som satt och antecknade😂😝
Citera
2017-02-21, 00:21
  #28
Medlem
@OP Jag blir mörkrädd när jag läser tokmusens inlägg. Bara att han säger en sån sak som att vädret är sämre i UK är farligt. Vädret i England är bättre än i Sverige. De allra flesta ställen i England har bättre/lika bra odlingzoner än skåne.

Gå in i Utomhusodlings 2017 och läs därifrån istället där lär du dig det du behöver veta. Ett tips till, räkna inte med att du ska få mastodontskörd direkt, det finns så jävla mycket som kan gå fel, allt från vildsvin bökar upp din spot till att människor hittar dina plantor och ringer dit polisen.
Citera
2017-02-21, 01:03
  #29
Medlem
tomatkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokodlaren
Den går bra

Även Nordenseeds har autos som är bra

Blue Widow (Dinafem)

Critical Yumbolt – Delicious Seeds

vilken zon ska du plantera i

Dinafems Blue widow var det senaste jag odlade,stod -60 dagars blommningstid men jag hamnade på runt 70(innomhus)och då veggade jag en hel del på det...detta är en helt vanlig planta så vitt jag vet,klassas förmodligen inte ens som en early.

Jag är så jävla skeptisk att den över huvud taget går att odla utomhus på svenska breddgrader...men men,jag har haft fel förut.

Posta lite från nån utomhusodling där du fått den strainen till skörd här så ska jag ta på mig Zorro-masken och posta en bild där käkar upp mina kalsonger.....för det kan väl inte vara så att aldrig sett den utomhus utan bara suttit och googlat allt du tvärsäkert sitter och postar??
Citera
2017-02-22, 16:58
  #30
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatkalle
Dinafems Blue widow var det senaste jag odlade,stod -60 dagars blommningstid men jag hamnade på runt 70(innomhus)och då veggade jag en hel del på det...detta är en helt vanlig planta så vitt jag vet,klassas förmodligen inte ens som en early.

Står det "auto" ska du ha könsindikation inom 30 dagar under 24/0 enligt mig annars kan dom snällt kalla det "semi-auto", "early" eller vad dom nu vill.
Fröbanker drar nästan ALLTID av 10-12 dagar blomningstid i produktbeskrivningen, eftersom ALLA gör det så måste dom göra detsamma, precis som dom skriver 4-500 gram / m2 som om det vore någon slags "standardskörd", även sett dom som skriver 500 och t.o.m över 600 gram / m2 i produktbeskrivningen.

Btw tror du kan lova att streama live när du äter dom, chansen är större du får en bit av en flygplansvinge i huvudet än att han lever upp till sin del av avtalet.
Saknar 10L för sådana här debatter! Han hade också koll på torpet.
Citera
2017-02-22, 19:21
  #31
Medlem
Var har 10L tagit vägen. Saknar hans finurliga kommentarer
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback